Service og kundebehandlingskurs i Frogner

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Fagbrev service og administrasjonsmedarbeider intensiv nettunderv

Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider som nettstudie. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 19.01.2026 1 semester (1 kveld pr uke)19.01.2026 22.900 kr

Starte Skjønnhetsalong

Vi tilbyr kurs i å starte skjønnhetsalong. Kurset passer for deg som vil åpne en neglesalong, hudpleie og andre skjønnhetssalonger. Du lærer alt du trenger for å endelig kunne åpne din drømmesalong.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Beregne ca 20 timer for å fullføre.... 3.000 kr

Serviceskolen - online

Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer 3.900 kr

Hvordan gi god service - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Kundebehandling i særklasse - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Halvdag til 2 dager Avtales kr

Fagbrev salg, service og administrasjon - videregående - virtuelt

Vi tilbyr fagbrev i salg, service og administrasjon på videregående nivå som virtuelt klasserom. Dette kurset forbereder deg til tverrfaglig eksamen i faget samt fag og svenneprøven som service og administrasjonsmedarbeider.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 21.01.2026 Annenhver uke over 2 semester21.01.2026 14.750 kr

Foredrag om service

Vi tilbyr foredrag om service. Kunsten å møte kunden - Hvordan mestre å møte kunden - Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden - Hvordan skape god kundetilfredshet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

<< Forrige side  |  1 2 3   |