Clarity in drafting patent claims is required to distinguish the subject matter of a claim from prior art. An unclear claim can be interpreted to the disadvantage of the applicant or proprietor. This is not just a formal matter, but a substantial issue of the highest importance.
Technology and software influence most business sectors in relation to leveraging growth, and this has important implications for IP and patent laws. This course provides an intensive update on patent protection for software-related inventions, and differences in European and American patent law.
Vi tilbyr innføring i immaterielle rettigheter (IP) som nettkurs. Forskning viser at mer enn 80% moderne virksomheters verdier er immaterielle, mens knappe 20% er materielle. Forvaltning av de immaterielle verdiene (IP) er viktig! Enhver virksomhet bør ha en IP-strategi.
Vi tilbyr kurs i immaterielle rettigheter (IP). Forskning viser at mer enn 80 % av moderne virksomheters verdier er immaterielle, mens knappe 20 % er materielle. Forvaltning av de immaterielle verdiene (IP) er viktig! Enhver virksomhet bør ha en IP-strategi.
Vi tilbyr nettkurs i immaterielle rettigheter (IP). Forskning viser at mer enn 80 % av moderne virksomheters verdier er immaterielle, mens knappe 20 % er materielle. Forvaltning av de immaterielle verdiene (IP) er viktig! Enhver virksomhet bør ha en IP-strategi.
Vi tilbyr digitalt kurs om immaterielle rettigheter - hvordan beskytter du bedriftens åndsverk. Har du noen gang lurt på hvordan du skal ivareta ikke-fysiske verdier i bedriften og beskytte dem mot konkurrenter?
Vi tilbyr fullfinansiert fagskolestudie i Fashion Brand Communication. Kunne du tenke deg å jobbe med merkevarekommunikasjon i mote- og livsstilsbransjen? Da er Fashion Brand Communication utdanningen for deg.
Vi tilbyr nettbasert kurs i merkevareledelse. Merkevareledelse fokuserer på hvilke virkninger en sterk merkevare har for bedrifter og forbrukere. Vi ser på hvordan merkevaren kan posisjoneres i kundens hukommelse, merkekjennskap og kunnskap i tillegg til markedsposisjonering.