Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 10 presentasjons tips fra Oscar. Hemmeligheten bak en god presentasjon! Ønsker du å mestre kunsten å holde foredrag med selvtillit? Ta dine presentasjoner til et nytt nivå med fokus på pust, stemme og taletempo!
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - avspenning, pust og stemmeøvelser. Stemmeoppvarming. Det er lurt om du ønsker være godt forberedt når du skal formidle ditt gode budskap med omverden.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 10 timer stemmestyling. Snakker du anspent og presset? Det kommer mest sannsynlig av at du henter energien din til tale i brystkassen din. Du snakker med grunn pust.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 10 timer trening Oscar mini. Ord, stemmebruk, kroppsspråk, artikulasjon og rytme. Om du ønsker bevege folk følelsesmessig er det viktig å være bevisst at stemmebruk og kroppsspråk er en viktig del av din kommunikasjon.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 16 timer trening Oscar premium. Gå fra god til proff foredragsholder. Underviser du eller holder du foredrag, presentasjoner , lager du onlinekurs eller youtubevideoer?
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 5 timer stemme bruk.Få det beste ut av din stemme Da er dette kurset for deg. Enten du underviser, er foredragsholder, møteleder, har podcast eller driver en youtubekanal.
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - 7 moduler. Har du lyst til å kjenne deg trygg og engasjerende foran publikum?" Da er dette onlinekurset for deg:Bli en bedre formidler med OSKAR - metoden
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - stemmestyring og tydelig tale. Snakker du høyt nok ? Det må være forskjell på stemmestyrken på kjøkkenet og den du bruker til et publikum. Opplever du det vanskelig å snakke høyt over tid? Har du lyst til å ta litt mer plass?
Jeg tilbyr online kurs i OSKAR - en presentasjonsmetode - stemmetrening for lærere. Det kan være utfordrende å bruke stemmen i undervisning dagen lang med 20-30 elever i et stort klasserom som kanskje i tillegg har dårlig akustikk.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. Målsettingen er at man skal bli bedre i å forberede og gjennomføre undervisning med vekt på pedagogiske prinsipper, samt erfare dette i praksis gjennom å gjennomføre en presentasjon med evaluering i etterkant av erfarne instruktører.
Vi tilbyr kurs i salg og reiseliv vg2 som nettkurs. Vg2 salg og reiseliv handler om å utvikle kommersiell forståelse gjennom markedsføring, samhandling, lønnsomhetsanalyse og organisasjonsutvikling.
Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet vg2 som nettkurs. Kurset handler om salg, service og sikkerhet skal legge grunnlag for yrkesutøvelse innen kundebehandling, sikkerhetsplanlegging og økonomistyring i varehandel og tjenesteleveranser.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Vi tilbyr kurs i butikksalg for bedrifter. Butikksalg skiller seg ofte ut fra annet salg på mange måter, det er ofte mange arbeidsoppgaver utenom salget, det er vanskeligere å holde fokus på å selge til hver kunde, det kan være mange kunder samtidig og mange andre ting.
Vi tilbyr kurs i møtebooking for bedrifter. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Vi tilbyr online-kurs i møtebooking. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Vi tilbyr kurs i telefonsalg for bedrifter. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt. Telefonsalg skiller seg ut fra vanlig salg med større krav til antall kundekontakter.
Vi tilbyr kurs i oppsøkende salg for bedrifter. Det å kunne teknikk uten å ha motivasjon (vilje til å bruke den) skaper sjelden resultater. Vi satser på å gjøre dette så enkelt og jordnært som mulig, slik at man kan kjenne seg igjen i de daglige situasjoner man møter i salg.
Vi tilbyr grunnleggende kurs i avtalerett. Du får innføring i forarbeidet til avtaleinngåelse, forhandlingsteknikk og viktige juridiske fallgruver for å begrense risiko. Kjenner du til beste praksis i avtaleforhandlinger, og de seneste dommene som påvirker avtaleretten?
Vi tilbyr kurs om Excel for selgere som onlinekurs. Dette er et skreddersydd Excel-kurs for deg som jobber med salg. Kurset er spesialtilpasset for å sikre at du får det beste læringsutbytte nettopp for dine arbeidsoppgaver og utfordringer.
Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Vi tilbyr kurs om praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse som onlinekurs. Få innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i å nå frem med ditt budskap og samtidig bygge gode relasjoner til andre mennesker.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.
Vi tilbyr gratis – Lean hvitt belte kurs. Dette kurset er laget til inspirasjon for alle, uansett bakgrunn. Vi gir deg en smakebit i form av kunnskap og eksempler om hva du kan gjøre – kanskje starten, eller fortsettelsen, på din videre Lean reise.
Kurset Lean Construction Digital gir deg grunnleggende kunnskap om Lean-tankesett i Lean Construction / Lean Prosjekt og de mest vanlige verktøy og metoder som benyttes her. Du lærer «Lean språket» som er viktig i kommunikasjon og forståelse med teamet eller virksomheten du jobber i.
Vi tilbyr Lean Construction kurs inkl Lean Gult Belte Sertifisering - online. Våre kurs er laget for å skape engasjement, inspirasjon og begeistring. Derfor bruker vi simulering, trening, rollespill og refleksjon i gjennomføringen. Gled deg!!
Vi tilbyr Lean grønt belte - Digital modul 1. Kurset gir deg økt kunnskap om Lean-tankesett samt og et sett med sentrale verktøy blant annet Tavledesign, Lean Ledelse praktisk brukt i et Lean-prosjekt.
Vi tilbyr Lean grønt belte - Digital modul 2. Kurset gir deg økt kunnskap om Lean-tankesett samt og et sett med sentrale verktøy blant annet Tavledesign, Lean Ledelse praktisk brukt i et Lean-prosjekt.
Vi tilbyr Sertifisering Lean grønt belte. Kurset gir deg økt kunnskap om Lean-tankesett samt og et sett med sentrale verktøy rundt Design og Ledelse og praktisk gjennomføring av Lean prosjekt. Lean -lederen sin rolle og utøvelse er helt avgjørende for å lykkes med kontinuerlig for
Vi tilbyr Lean gult belte - Digital modul 1. Kurset gir deg grunnleggende kunnskap om Lean-tankesett og hvordan dette kan være relevant i din virksomhet. Du lærer sentrale deler av «Lean språket» som er viktig i kommunikasjon med de rundt deg.
Vi tilbyr Lean gult belte - Digital modul 2. Kurset gir deg grunnleggende kunnskap om Lean-tankesett og hvordan dette kan være relevant i din virksomhet. Du lærer sentrale deler av «Lean språket» som er viktig i kommunikasjon med de rundt deg.
Vi tilbyr Sertifisering Lean gult belte online. Kurset går over 2 dager og gir deg grunnleggende kunnskap om Lean-tankesett og de mest vanlige verktøy og metoder som benyttes i Lean. Du lærer sentrale deler av «Lean språket» som er viktig i kommunikasjon med teamet eller virksomheten du jobber i.
Vi tilbyr Lean Personlig Digital
Vi tilbyr Lean Prosjektering (VDC). Våre kurs er laget for å skape engasjement, inspirasjon og begeistring. Derfor bruker vi simulering, trening, rollespill og refleksjon i gjennomføringen. Gled deg!!
Vi tilbyr Lean Prosjektering VDC Digital Modul 1.Våre kurs er laget for å skape engasjement, inspirasjon og begeistring. Derfor bruker vi simulering, trening, rollespill og refleksjon i gjennomføringen. Gled deg!!
Vi tilbyr Lean Prosjektering VDC Digital Modul 2.Våre kurs er laget for å skape engasjement, inspirasjon og begeistring. Derfor bruker vi simulering, trening, rollespill og refleksjon i gjennomføringen. Gled deg!!
77% mener feilansettelser handler om at den ansatte ikke har ferdigheter og egenskaper de ga utrykk for på intervjuet. Videre sier 68% at feilansettelser handler om at den ansatte ikke har en personlighet som fungerer i relasjon med øvrige ansatte.