Kurs i markedsføring og salg i Furuset

Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.

Annonsering i sosiale medier - webinar

Vi tilbyr kurs om annonsering i sosiale medier som webinar. Har du fått ansvaret for jobbens sosiale medieflater? Dette kurset gir deg en innføring i de forskjellige flatene og hvordan du bør benytte de.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 dag 3.700 kr

Digital markedsføring intensivkurs - bedriftsinternt

Vi tilbyr intensivkurs om digital markedsføring for bedrifter. Intensivkurs med digital strategi, sosiale medier og innholdsmarkedsføring med høy faglig kvalitet. Hva er målet til organisasjonen din med å være på nett, hva ønsker dere å oppnå? I kurset jobber vi med deltakernes egne organisasjoner.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Digital markedsføring kurspakke - webinar

Vi tilbyr kurspakke om digital markedsføring som webinar. På kurset i digital markedsføring skal du lære å engasjere kundene dine, lage godt innhold, optimalisere nettsidene for søk på nett, samt bruke google analytics for analyse av trafikken på nettstedet ditt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 dager 13.500 kr

Google Ads - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs om Google Ads for bedrifter. Lær deg hvordan du effektivt bruker Google Ads for å få flere kunder på nett og hvordan ditt firma kan vokse. Vi starter med det grunnleggende og gir deg en solid innføring i hvordan Google Ads er bygget opp og hvordan det fungerer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag Avtales kr

Nyhetsbrev - kommunikasjon med kunden - webinar

Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev som webinar. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 dag 3.700 kr

Sosiale medier og innholdsmarkedsføring - webinar

Vi tilbyr kurs om sosiale medier og innholdsmarkedsføring som webinar. Lær hvordan du skal engasjere leserne på Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube og Snapchat. Du kan sjelden være like god overalt hele tiden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 dag 3.500 kr

S4600 Business Processes in SAP S/4HANA Sales - online

In this course, you will learn about the fundamental business processes in SAP S/4HANA Sales. In addition, you will learn how to perform the most important functions in the sales process chain, from presales to customer payment, in the SAP S/4HANA system.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 21.05.2024 4 days21.05.2024 33.172 kr

S4605 Sales Processing in SAP S/4HANA Sales - online

We provide online course about S4605 sales processing in SAP S/4HANA sales. This course is ideal for persons requiring detailed knowledge about customizing of sales processes and basic functions.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 5 days 41.465 kr

Booking av kundemøter - Bedriftsinternt

Jobber du med salg? Vårt bookingkurs er den raskeste veien til økt lønnsomhet for din bedrift. Kurset er gjennomført for mange selskaper i Norden siden 2014. Dette bookingkurset kan brukes som delkurs for alle selgere, konsulenter og rådgivere på alle nivå.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 dager Ta kontakt kr

E-læring for både salg, kundesenter, onboarding og kundedialog

Dialogkompetanse skreddersyr E-læring for bedrifter, kundesenter, HR- og salgsavdelinger. Vi har 11 års erfaring, der dialogen med kunder er sentralt. Vi skaper teori, videoer, animasjoner, kunnskapstest, quiz og kursbevis. E-læringsplattformen er utviklet for både norsk, svensk, dansk og engelsk.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Ta kontakt kr

Ta ordet! - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs om å ta ordet for bedrifter. Mikrofonen som står der og venter på deg foran en forsamling som skal høre hva du har å si - det mest skremmende på jord, for noen. Å ta ordet i en forsamling er skremmende for veldig mange.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Overbevise bedre og flere - bli en tryggere taler - Foredrag

Trenger du faglig påfyll til seminaret eller fagsamlingen, tilbyr vi spesialsydde foredrag om retorikk og overbevisningens kunst. Med andre ord: Lær deg hvordan du kan overbevise bedre og flere, samt hvordan du blir en tryggere taler.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Etter behov (fra 30 minutter til 3 ... Avtales kr

Retorikk - Kommunikasjon og Formidling - Bedriftsinterne kurs

Vi har kurs som passer de fleste, og skreddersyr løsninger. Trenger du og dine ansatte å bli bedre til å overbevise omgivelsene? RetoRingdal tilbyr kurs i retorikk, kommunikasjon og formidling skreddersydd for din organisasjon.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Lengde på kurset bestemmer du Avtales kr

Bokføring - netthandel - nettkurs

Netthandel er handel av produkter eller tjenester gjennom elektroniske nettsystemer. Netthandelen er høyere enn noen gang og står for all vekst i norsk handel. Riktig dokumentasjon og bokføring av netthandel blir derfor stadig viktigere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 timer fra 1.250 kr

Din dialog med kunde og kollegaer - nettkurs

Vi tilbyr kurs i din dialog med kunde og kollegaer som nettkurs. Vi setter fokus på det interne samarbeidet på kontoret og samhandlingen med kunden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 timer fra 1.000 kr

Hvordan bli kundens støttespiller - nettkurs

Vi tilbyr nettkurs om hvordan bli kundens støttespiller. Kurset setter fokus på de endringer som skjer i regnskapsbransjen og hvordan man tilpasser seg en drift hvor samhandlingen med kunden skjer digitalt, skybasert og delt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer fra 1.000 kr

Fagbrev i salgsfaget - nettbasert studium med veiledning

Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget som nettbasert studium med veiledning. Ved å delta på eksamensforberedende kurs hos Norsk Fagutdanning vil du gjennomføre teoretisk eksamen som praksiskandidat før oppmelding til fagprøven.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 15.500 kr

Excel for selgere - online

Vi tilbyr kurs om Excel for selgere som onlinekurs. Dette er et skreddersydd Excel-kurs for deg som jobber med salg. Kurset er spesialtilpasset for å sikre at du får det beste læringsutbytte nettopp for dine arbeidsoppgaver og utfordringer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 4 timer 2.995 kr

Fra service til kundeopplevelse - online

Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time 3.995 kr

Praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse - online

Vi tilbyr kurs om praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse som onlinekurs. Få innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i å nå frem med ditt budskap og samtidig bygge gode relasjoner til andre mennesker.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time 3.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering - online

Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 dager 14.995 kr

Serviceskolen - online

Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer 6.995 kr

<< Forrige side  |  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13   |  Neste side >>