Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Motiverte og engasjerte ansatte er kjernen i enhver vellykket organisasjon. Vårt kurs i motivasjon og engasjement hjelper de ansatte med å finne sin indre motivasjon og øke deres engasjement på arbeidsplassen.
Leadership might feel like a struggle between guiding employees, keeping your customers happy and understanding your competitors. At the same time you must solve the challenges that may arise, whether it is high electricity prices, new government regulations or an epidemic.
Få kunnskap om lederskap, kommunikasjon, målprosess og innsikt i konflikthåndtering. Øk din bevissthet rundt egen lederrolle og få innspill til enkle lederverktøy. I kurset får du kunnskap om lederskap, kommunikasjon, målprosess og innsikt i forebygging /håndtering av konflikter.
Vi tilbyr kurs om bærekraftsledelse. Det stilles stadig strengere krav til at virksomheter tar sitt samfunnsansvar og gjør sitt til å bidra til en bærekraftig utvikling. Dette stiller nye krav til ledelsen, både til daglig leder og hele ledergruppen.
Tillitsbasert ledelse handler om å hjelpe medarbeideren til å lede seg selv i en kompleks og krevende hverdag hvor endringene står i kø.
Vi tilbyr nettbasert kurs i leadership, theory and practice. Emnet undersøker kritisk begrepet ledelse i organisasjoner. Videre utforskes den teoretiske utviklingen om hvordan ledelse forstås og bidra til refleksjon rundt ledelsesmessige spørsmål for moderne organisasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs i leadership, theory and practice (samlinger). Emnet undersøker kritisk begrepet ledelse i organisasjoner. Videre utforskes den teoretiske utviklingen om hvordan ledelse forstås og bidra til refleksjon rundt ledelsesmessige spørsmål for moderne organisasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs i operativ personalledelse. Operativ personalledelse er et tverrfaglig emne som gir deg kunnskap om både organisasjonspsykologi, personlighetspsykologi og administrasjonsfag.
Vi tilbyr nettbasert kurs i people, work and organisations. Målet med kurset er du skal utvikle en detaljert forståelse av de faktorer som påvirker hvordan folk oppfører seg på jobben og hvordan disse faktorene er koblet til prestasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs i strategisk verdikjedeledelse 1. Strategisk verdikjedeledelse 1 skal gi innsikt i hvilke aktiviteter som genererer kostnader, påvirker resultatet og skaper verdi, samt hvordan disse henger sammen, organiseres og skaper konkurransefortrinn.
Strategisk verdikjedeledelse 2 skal gi kunnskap om hvordan innkjøpsstrategier er nært knyttet til å utvikle verdier for virksomheten. Emnet skal også gi forståelse for kilder til innkjøpsbehov, og hvordan ressursstrategier identifiserer leverandørgrupper og markeder av betydning.
Vi tilbyr digital undervisning i hvordan lykkes med avstandsledelse. Dette kurset gir deg faglig påfyll og en struktur som løser utfordringer i forbindelse med å få med deg medarbeidere eller stakeholders som ikke sitter der du er, samt inspirere på avstand og følge opp.
Vi tilbyr digitalt kurs i Kvalitetsledelse for toppledere. Som toppleder trenger du ikke å vite alle detaljene i et kvalitetssystem, men du trenger å vite essensen av det. I kurset kvalitetsledelse for toppledere gir Siri Mathiesen deg en innføring i de viktigste elementene du må forholde deg til.
Lær hvordan du går fra kollega til leder i dette kurset med ekspert Vivi-Ann Hilde.
Dette kurset lærer deg å lede og utvikle distribuerte team, der deltakerne samarbeider, trives, utvikles og leverer verdi på kontinuerlig basis til kundene.
Vi tilbyr kurs i prestasjonsledelse i praksis som digital undervisning. Hvordan skal du jobbe for å styrke resultatene i din bedrift med prestasjonsledelse? I dette kurset lærer du ulike grep du kan ta i din bedrift for å betydelig øke dine resultater med opptil 30%.
Møteledelse handler om å lede møter på en god måte, slik at alle føler seg hørt, inkludert og involvert. Det handler om å formidle hva møtet dreier seg om, hva man skal skape og hva man skal oppnå. Det handler om å engasjere, bygge tillit, styre diskusjoner, skape fremdrift og ta beslutninger.