Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr kurs Selvledelse. Bedre selvledelse gir mulighet til bedre prestasjon og mestring. Økt selvledelse gir mulighet til prestasjon og mestring.
Vil du bli leder eller en bedre leder? Noen kaller det Executive Career Consulting. Andre kaller det lederutvikling. Om du ønsker å utvikle deg som leder, har vi egne karriereendringsprogram som støtter deg i prosessen.
Vi tilbyr kurs om lederutvikling for bedrifter. Det blir fokus på virksomheten - mål og retning. Ledertrening er ikke hvilken som helst trening for ledere, men en trening som er spesifikk for ditt lederteam!
Vi tilbyr kurs for bedrifter. Som leder er det er lett å tro at medarbeiderne dine er utfordringen, men den virkelige utfordringen er at de mangler klarhet i hvilket mål de har, hvilke prioriterte handlinger som fører til målet, og en struktur som holder de konstant på sporet.
Vi tilbyr nettkurs i praktisk HR-ledelse. Praktisk HR-ledelse, eller Human Resource Management (HRM), er et omfattende samlebegrep for en rekke oppgaver og aktiviteter. HR-ledelse handler om organisasjonens samlede arbeid med å planlegge, anskaffe, utvikle, anvende og avvikle menneskelige ressurser.
Individuell coaching er en tilpasset veilednings metode med aktiv lytting som bidrar til personlig utvikling, motivasjon og måloppnåelse.
Møteledelse handler om å lede møter på en god måte, slik at alle føler seg hørt, inkludert og involvert. Det handler om å formidle hva møtet dreier seg om, hva man skal skape og hva man skal oppnå. Det handler om å engasjere, bygge tillit, styre diskusjoner, skape fremdrift og ta beslutninger.
Kurset gir økt kunnskap om innovasjonsprosessen, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert butikksjef som onlinekurs. Butikksjefen har en nøkkelrolle når det gjelder drift, utvikling og sikring av kundeopplevelsen i butikken. Det handler om å navigere på en profesjonell måte mellom lønnsomhet, butikkdrift, ansatte og kunder.