I denne kategorien finner du kurs og opplæring innen denne ?livsviktige? kunsten salg. Mange virksomheter regner alle sine ansatte som selgere, enten de er selgere av et konkret produkt eller de rett og slett bare er med på å ?selge? eller lage god stemning rundt, i, eller om bedriften. Det er mange måter å lære seg salg på, som for eksempel ved å pugge salgsteknikker og formularer eller ved å tilnærme seg en mer praktisk eller abstrakt tilnærming med motivasjonskurs eller selvprogrammeringskurs. Det finnes like mange forskjellige salgsteknikker som det finnes selgere. Men et kurs kan hjelpe med å få ut det beste ut av hver enkelt. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kurs i forhandlingsteknikk. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner et salgskurs som passer deg.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk og konseptuelle salg for bedrifter. Lær å bruke solide teknikker for kommunikasjon, forhandling, salg og overbevisning. Kurset inkluderer også bruk av kroppsspråk.
kommer
Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder? Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
Vi tilbyr webinar om fremtidens B2B-salg - er selskapet forberedt. Formålet med dette kurset er å gi inspirasjon og ideer til det nødvendige strategiske arbeidet med å etablere, utvikle og følge opp en moderne salgsorganisasjon gjennom verdibasert salgsledelse.
Vi tilbyr webinar om å lykkes med salg i styrerommet! Hvorfor? Fordi styrets sammensetning og beslutninger har direkte innvirkning på resultatene. Dessverre viser beslutningene at salg er noe styret ikke alltid helt forstår.
Å mestre kunsten å selge er en kritisk ferdighet i mange jobber og bransjer. Uansett om du er ny i salgsverdenen, eller en erfaren veteran som ønsker å finpusse ferdighetene dine, tilbyr våre salgsteknikkkurs det du trenger for å lykkes.
I en verden som stadig endrer seg, er det avgjørende for salgsteam å forstå og mestre kunsten av strategisk salg og kontinuerlig teamutvikling. Kurset er et heldagskurs designet for å utruste salgsteam med de nødvendige ferdighetene for å blomstre i dagens konkurranse og raskt skiftende landskap.
Farlig småverktøy-kurset er en opplæring som gir deltakerne kunnskap og ferdigheter i sikker bruk av farlig småverktøy i ulike arbeidssituasjoner.
Kurset er rettet mot personer som arbeider med eller nær elektriske anlegg, og har som mål å gi deltakerne nødvendig kunnskap og forståelse for å utføre arbeidet på en trygg og forsvarlig måte.
Bli en bedre selger med praktiske teknikker og moderne verktøy! Dette kurset gir deg innsikt i salgsprosessen fra A til Å, med fokus på kundebehov, relasjonsbygging, digitalt salg og strategisk oppfølging, uansett bransje eller erfaringsnivå.
Vi tilbyr kurs om Excel for selgere som e-læringskurs. Excel for selgere er et skreddersydd nettkurs som gir deg de nødvendige verktøyene og teknikkene for å bruke Microsoft Excel effektivt i salgsarbeid.
We provide virtual course about influence, selling & presentation skills. Kurset er lagt opp til en 3 dagers workshop men kan skreddersys og deles ned i 1-dags workshoper. This workshop has been in creation mode over the previous 10 years and is based on several amazing books.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert key account manager som onlinekurs. Målet med utdanningen er at studenten etter endt utdanning har tilegnet seg den kunnskapen som kreves for et kvalifisert og selvstendig arbeid innen fagfeltet.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert salgssjef som onlinekurs. I din rolle som salgssjef handler det om å være en leder som mestrer alle utfordringer og muligheter ved ledelse. I din rolle må du forstå viktigheten av å bygge sterke og bærekraftige relasjoner og tillit til både ansatte og kunder.