Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. Med dette kurset kan alle bli gode retorikere. Du lærer effektive teknikker for å forberede og fremføre innlegg og presentasjoner. Og vi ser på noen teknikker for å håndtere nervøsitet.
Vi tilbyr kurs i mediehåndtering, PR og forholdet til media for bedrifter. Mediedekning kan man ikke bestille eller kreve. Det krever målrettet innsats. Profesjonell mediekontakt og mediehåndtering er viktig for alle virksomheter. Og det er et håndverk vi kan!
Vi tilbyr kurs i praktisk medietrening foran kamera for bedrifter eller online. Hovdan.Com AS utviklet digitale og hybride versjoner av våre kurs, øvelser og rådgiving under pandemien. Vi levere derfor fullverdige tjenester online/digitalt, uten at noen må møtes fysisk.
I dette kurset lærer du å annonsere med Google Ads slik at du blir synlig i det øyeblikket kunden søker etter ditt produkt eller tjeneste. Vi lærer deg å opprette og konfigurere en Google Ads-konto, installere Google Ads-taggen og konverteringssporing på egen nettside, gjennomføre målgruppe- og søke
Ta vårt videokurs i innholdsmarkedsføring fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld deg...
Presentasjonsteknikk handler om å formidle på en engasjerende, pedagogisk og effektiv måte, slik at du får frem ditt budskap og blir forstått, enten du står foran en forsamling, holder en tale i et bryllup, eller deltar i et møte.
Planlegger du å starte din egen nettbutikk? Er du på jakt etter et nettbutikksystem som kan hjelpe deg med å realisere drømmen? Da er Shopify verktøyet for deg. Shopify ble startet i 2004 og brukes i dag av 500 000 nettbutikker verden over - og det er ikke tilfeldig. Shopify har gjort det utrolig en
Vi tilbyr bedriftsinterne kurs i salg. Målet med min salgstrening er å profesjonalisere salgsarbeidet, heve salgskompetansen og dermed få en økt vekst.
Velkommen til et unikt treningsprogram innen personlig utvikling! Dette er mitt mest solgte kurs, som har som mål å bidra til at du blir den beste utgaven av deg selv.
Dette er mitt grunnkurs, som har som mål å bidra til at du blir den beste utgaven av deg selv. Du vil lære å prioritere det viktigste først, planlegge og ta kontroll over egen tid slik at du når dine viktigste mål både på jobb og privat.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk. Velkommen til vårt kurs i presentasjonsteknikk – ditt nøkkelverktøy for å oppnå større gjennomslagskraft i ethvert forum! Etter kurset vil du ha konkrete verktøy du kan bruke umiddelbart.
ANFO Effekt har engasjert hele bransjen siden 2012. Målet er å fremheve fremragende markedskommunikasjon som evner å skape verdier.
Velkommen til en staselig festkveld der vi hedrer de nominerte og vinnerne av de beste casene i bransjen!
La deg inspirere av foredragsholdere som gir deg tipsene du trenger for å hevde deg i årets ANFO Effekt. Annonsører og byråer vil presentere noen av de beste og mest lærerike casene fra fjorårets konkurranse.
Programmet er som vanlig en kombinasjon av fag, inspirasjon og case fra aktører som andre kan lære og bli inspirert av. Selvsagt lager vi en slik dag ut fra det vi vet våre medlemmer er spesielt opptatt av.
På Loyalty Day 2024 skal vi gå dypt ned i analysene og innsiktene fra selve effektene av lojalitetsprogrammer og 1-1-kommunikasjon! Loyalty Day gir deg både faglig påfyll, i tillegg til å være en møteplass for Nordens beste fagfolk innenfor loyalty og CRM.
hold av datoen, info kommer!
Vi åpner opp for påmelding i vårt system i (Award Force) 16. desember. Endelig frist for innlevering er søndag 19. januar kl. 23:59.
ANFO-skolen Ansvarlig Markedsføring og Personvern er en skole over to dager med etterfølgende eksamen og sertifisering i regi av ANFO. Skolen vil ha fokus på datadrevet og direkte markedsføring som ligger i handlingsrommet mellom reglene om markedsføring og personvern.
Vi tilbyr bachelor i Art Direction. Vil du skape visuelle konsepter til TV-serier, reklamekampanjer og magasiner? Bachelor i Art Direction får du kun på Høyskolen Kristiania. Art Direction er kunsten å vekke de rette følelsene, de som gjør at et budskap fester seg og overbeviser.
Vi tilbyr bachelor i digital markedsføring. Vil du bli en av bransjens dyktigste markedsførere? Med den mest komplette bachelorgraden innen digital markedsføring får du verktøyene som trengs for å skape en spennende og god karriere.
Vi tilbyr bachelor i digital markedsføring og salgsledelse. Dette er en internasjonalt anerkjent bachelorgrad, som gir deg gode jobbutsikter. Med kompetanse innen både digital markedsføring og salg blir du ettertraktet i en rekke spennende bransjer.
Vi tilbyr bachelor i digitalisering og økonomi. Ordet digitalisering har vært et buzzword i både offentlig- og privat sektor de siste årene - et nødvendig gode som skal implementeres og integreres for at bedrifter skal ha livets rett i fremtiden.
Vi tilbyr bachelor i kreativ markedskommunikasjon. Denne utdanningen fokuserer på hvordan du kan bruke reklame og andre former for markedskommunikasjon til å selge varer, skape merkevarer og kommunisere på tvers av markeder og kulturer.
Vi tilbyr bachelor i ledelse og servicestrategi. Ta en fremtidsrettet utdanning hvor du lærer å lede kvalitetsorienterte servicebedrifter, ha personalansvar og utvikle verdiskapende tjenester.
Vi tilbyr bachelor i markedsføring og forretningsutvikling. Finn ut hvordan du kan utvikle den neste store forretningsmuligheten! Lær deg å ta i bruk den eksperimentelle delen av markedsføringsfaget.
Vi tilbyr bachelor i markedsføring og merkevareledelse. Vil du utvikle attraktive merkevarer og påvirke samfunnet rundt deg? Da er dette utdanningen for deg! Som Norges eneste tilbyr vi en Bachelor i Markedsføring og merkevareledelse.
Vi tilbyr bachelor i PR og strategisk kommunikasjon. Gjennom sosiale medier, nettaviser og TV danner vi oss et bilde av virkeligheten. På dette studiet lærer du hvordan kommunikasjonen fungerer, og hvordan den påvirker og skaper endinger i samfunnet.
Vi tilbyr bachelor i reiselivsledelse og opplevelsesutvikling. Denne utdanningen gjør deg klar for en karriere i en av de mest spennende næringene i verden. På Høyskolen Kristiania gir vi deg et bærekraftig perspektiv.
Vi tilbyr bachelor i Sport Management. Utdanningen for deg som vil jobbe med Sport Management og bli en ettertraktet leder innen norsk idrett, folkehelse- og frivillighetsarbeid. Med denne bachelorgraden får du svært ettertraktet kunnskap.
Vi tilbyr fullfinansiert fagskolestudie i Fashion Brand Communication. Kunne du tenke deg å jobbe med merkevarekommunikasjon i mote- og livsstilsbransjen? Da er Fashion Brand Communication utdanningen for deg.
Vi tilbyr fullfinansiert fagskolestudie i reklame og merkekommunikasjon. På fagskolestudiet i reklame og merkekommunikasjon får du utvikle din kreativitet og får jobbe praktisk med kommunikasjon fra første studiedag.
Vi tilbyr master i Digital Entrepreneurship. Banker entreprenørhjertet ditt for å finne nye løsninger for fremtidens bedrifter? Da er dette studiet for deg! Denne utdanningen gjør deg i stand til å starte og lede digitale satsinger på en effektiv, kostnadseffektiv og bærekraftig måte.
Vi tilbyr master i markedsføringsledelse. Dette studiet gir deg solid kompetanse innenfor markedsføringsledelse, med mulighet til å skreddersy din faglige profil ut fra dine egne interesser.
Vi tilbyr årsstudium i E-sport management. Vil du lede og utvikle E-sport-lag, og løfte dine teammedlemmer til nye høyder? Da vil et årsstudium i E-sport management gi deg verktøyene du trenger for å lykkes.
Vi tilbyr master i årsstudium i markedsføring. Flere og flere bedrifter har behov for markedsføringskompetanse. Derfor er årsstudium i markedsføring en god investering.
Vi tilbyr årsstudium i serviseledelse. Tjenestenæringen er i vekst og utgjør en betydelig del av verdiskapningen i Norge og internasjonalt. Hele åtte av ti norske jobber er i dag i tjenestenæringene og siden 2008 har hele 87 prosent av de nye jobbene kommet i de tjenesteytende næringene.
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk. Hvordan glede seg til å snakke foran en forsamling? Hvordan bli en trygg og dyktig kommunikator? Det begynner med deg selv. Bli deg selv bevisst. Få personlig erfaring og faglig kunnskap.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk. Forhandlinger er verktøyet man bruker for å oppnå det man ønsker fra de personer / bedrifter som er i stand til å oppfylle ønsket. En viktig del av forhandlinger er drøftelser og forberedelser som finner sted før det inngås en avtale.
Vi tilbyr kurs om hvordan håndtere nervøsitet. Dette er et innføringskurs i presentasjonsteknikk. Du vil få hjelp og trening i å håndtere usikkerhet og spenninger, samtidig som du vil lære grunnleggende teknikker for å holde en god presentasjon.
Vi tilbyr individuell coaching i presentasjonsteknikk Individuell coaching er en personlig tilpasset veiledning som hjelper deg å nå dine mål og forbedre dine presentasjoner. Hos oss på talefot.no tilbyr vi individuell coaching som er skreddersydd for å møte dine unike behov og ønsker.
Vi tilbyr grunnkurs i retorikk. Dette kurset gir deg en innføring i de klassiske retoriske virkemidlene for å vite hvordan du kan spisse og forenkle ditt budskap, styrke din gjennomslagskraft og øke din troverdighet.
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk for bedrifter. Hvordan glede seg til å snakke foran en forsamling? Hvordan bli en trygg og dyktig kommunikator? Det begynner med deg selv. Bli deg selv bevisst. Få personlig erfaring og faglig kunnskap.
Vi tilbyr kurs om retorikk for kvinner. Opplever du i visse sammenhenger at det er vanskelig for deg å ta ordet? Ønsker du å kommunisere tydeligere, bli tryggere og få større gjennomslag for dine ideer? På kurset lærer du deg grunnleggende presentasjonsteknikk.
Vi tilbyr foredraget Blakk & Blid: Salgsprosessen. Ingenting er som følelsen av å ha lagt igjen godt med penger og det var verdt hver krone. Som kunde kan du ikke sette ord på hva det var, det bare funket og du vil fortelle det til hele verden.
Vi tilbyr foredraget Bli en servicehelt. Hva skal til for å bli kåret til årets servicehelt? Dette foredraget er beregnet på alle som jobber i salg og service, altså alle som har kontakt og kommunikasjon med kunder.
Vi tilbyr foredraget Det er deg det kommer an på. Den gode kundeopplevelsen starter internt, hvilke spilleregler har vi overfor hverandre? Hva skaper service-kultur? Hva skal til for at vi gleder oss til å gå på jobben hver dag og hvorfor er det viktig for kundens opplevelse?
Her snakker jeg om effektiviteten og profesjonaliteten i salgsarbeidet. Hva må til for å nå målene? Målinger, aktivitet, effektivitet, system.Salgsprosessen - oppsøkende salg. Møtebooking, behovsanalysen, presentasjon, usp, innvendinger, avslutning, oppfølging
Bli med på salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Vi trener på ulike teknikker, i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelt sin salgsstil. Å selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs! Derfor tilpasses
Dette er et salgskurs med fokus på møtebooking og salgssamtalen. Her finnes det teknikker som vi trener på i tillegg til at hver kursdeltaker lager sine egne verktøy og maler som passer hver enkelts salgsstil. Og selge skal føles naturlig og kunden skal ikke lure på om du har vært på kurs.
Dette er et foredrag om salgsledelse. Her presenterer jeg mine tanker og erfaringer som salgsleder gjennom mange år. I min jobb i Nordic Choice Hotels arbeidet jeg både operativt som salgsleder og som sentral utvikler av verktøyene som må til for å være en god salgsleder.
Man skal ikke undervurdere en god salgsplan. I dette kurset følger vi en struktur som tar seg for hvilke mål man skal nå, hvilke markeder skal man velge, hvilke kunder skal ha fokus, hvilken aktivitet må til og hvilke verktøy bruker vi?
Alle har vi opplevd god og dårlig service. Vi har alltid en mening om hvorfor vi opplever dårlig service. Hva er det som gjør at kunder kommer tilbake og hva er det som gjør at kunder sprer positive kommentarer om din bedrift?