Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Ønsker du å bli en mer selvsikker, overbevisende og engasjerende taler? Dette kurset i presentasjonsteknikk gir deg de verktøyene du trenger for å forbedre dine taleferdigheter og mestre kunsten å levere en presentasjon som folk husker og tar med seg videre.
Klar for å lyse opp ditt neste onlinemøte? I den digitale tidsalderen har evnen til å levere engasjerende online presentasjoner blitt en uvurderlig ferdighet.
Ta ditt fortellertalent til neste nivå med et kurs i Storytelling og Anekdoter!Ønsker du å mestre kunsten å inspirere, informere og overbevise ved hjelp av kraftfulle historier og minneverdige anekdoter?
Reiseleder er et av kursene på Reiselivsskolen. Kurset gir en praktisk innføring i de fleste oppgavene reiseledere kommer bort i og inneholder mange gode råd og tips for deg som vil bli reiseleder. Reiseledere sørger for at kundene får en god reise. De leder aktiviteter og utflukter, fo
Reiselivsfaget er utviklet for voksne mennesker som vil ta fagbrev som praksiskandidat og bli Reiselivsmedarbeider.
Vi tilbyr nettkurs for deg som vil knekke taleskrekken å bygg selvtillit. I dette 45 minutters nettkurset får du en god innføring i hvordan du kan ta knekken på taleskrekken. Her får du nøklene til å mestre frykten.
Vi tilbyr talekurs for vettskremte - et kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. Målsettingen er å bygge selvtillit ved å lære å ta ordet i forsamlinger, uten frykt. Du lærer å være mer tilstede under fremføringer, og opplever at det er du som tar kontroll over kroppen.
Et inspirerende og uforpliktende fellesskap for deg som jobber som boligstylist – eller ønsker å komme i gang! I Stylistkollektivet møtes vi jevnlig til livesendinger, deler faglig påfyll, oppgaver og erfaringer, og heier hverandre frem. Oppstart 2. august!
Vi tilbyr kurs/foredrag i presentasjonsteknikk. Budskapet skal ikke bare ut, det skal også inn. I dette kurset jobber du med hvordan du formidler budskapet. Du får et verktøy for å trene på din egen presentasjon og til å analysere andres.
Du presenterer i møterommet, på webinaret, i videomøter, i paneldebatten, på scenen, når du pitcher, når du underviser, når du vil overbevise - vi presenterer til hverdags og til fest. Hva ville skjedd om du trente strukturert på måten du fremfører på?
Vi tilbyr kurs om ABC i salg for bedrifter. Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger / markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs i be your own business - om gründerskap, pitching og nettverksbygging. Som mangeårig gründer og en av ildsjelene i Gründerarena Jæren, har Synneva stor kunnskap om hva som skal til for å lykkes som gründer.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Evnen til å skape gode løsninger som alle parter er fornøyde med, blir viktigere og viktigere. Daglig møter vi konflikter og situasjoner der partene står langt fra hverandre. Motstridende interesser er til stede i hverdagen vår på mange plan.
Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.
Vi tilbyr kurs i hvordan vinne kampen om oppdragene for bedrifter. Dette er et kompetansegivende kurs om rådgivende salg, salg av løsninger og konkurransetenking. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.
Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.
Vi tilbyr kurs i nettverksbygging og merkevaren «deg» for bedrifter. «Nettverk er alt. Spesielt med min bakgrunn, har jeg all grunn til å si det!»! sa motstandsmannen Gunnar Sønsteby. I hans tilfelle betød nettverk forskjellen på liv og død.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk 1:1 med personlig hjelp til taler, foredrag og presentasjoner for bedrifter. Står du foran en viktig presentasjon, et avgjørende innsalg eller et møte der alt hviler på dine skuldre?
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk - kunsten å formidle for bedrifter. Hva er oppskriften på en god og engasjerende presentasjon? Hvordan gjør du budskapet ditt spisset og relevant? Hvordan får du mottakerne til å huske og lære? Og hvordan takler du nervøsiteten?
Vi tilbyr kurs i retorikk, kunsten å overbevise for bedrifter. Retorikk betyr talekunst: det er læren om veltalenhet eller læren om argumentasjon. Retorikkens essens er å overbevise: Å få motparten til å endre mening ved hjelp av bevis.
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?
Vi tilbyr kurs i storytelling for bedrifter. Siden tidenes morgen har vi skapt felles forståelse og mening gjennom å fortelle historier. Kultur, kunnskap, erfaringer og verdier har gått i arv gjennom historiene våre. Dessverre brukes historiefortelling overraskende lite i dag.
Vi tilbyr kurs i verdibasert salg for bedrifter. Målsettingen for kurset er å gi deltakerne en grunnleggende forståelse for salg som en kommunikasjonsform med formål å gi kunden verdi på egne betingelser.
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om Circular Due Diligence. En strategisk vurdering av verdikjeden. Vår Circular Due Diligence (CDD) gir bedrifter en helhetlig vurdering av verdikjeden – både oppstrøms (leverandørleddet) og nedstrøms (etterbruk og sluttfase).
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om kompetansebygging. Nøkkelen til en sirkulær fremtid. Overgangen til en sirkulær økonomi krever ny kunnskap, praktiske ferdigheter og strategisk innsikt.
Vi tilbyr kurs om regulering og samsvar. Fra krav til konkurransefortrinn. Med vår systematiske tilnærming hjelper vi selskaper med å identifisere, tolke og implementere regulatoriske krav, slik at de ikke bare overholder lovverket, men også styrker sin markedsposisjon og økonomisk bærekraft.
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om Sirkulære forretningsmodeller. Fra strategi til lønnsom omstilling. Vi sørger for at sirkulær økonomi ikke bare blir en visjon, men en konkret realitet som gir langsiktig lønnsomhet.
Vi tilbyr foredrag/workshop/webinar om økonomisk og strategisk analyse. Sirkulær lønnsomhet i praksis. Vi hjelper virksomheter med å forstå de økonomiske implikasjonene av sirkulære strategier, fra kapitalbinding og finansieringsmuligheter til operasjonelle kostnader og regulatoriske insentiver.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.