Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr kurs i lederskolen - kunsten å lykkes som leder som e-læring. Hva kan du som er ny som leder arbeide med for å bli trygg i din rolle som leder? Og hva kan du som allerede er leder arbeide med for å bli en stadig bedre leder?
Vi tilbyr kurs om lederutvikling for bedrifter. Det blir fokus på virksomheten - mål og retning. Ledertrening er ikke hvilken som helst trening for ledere, men en trening som er spesifikk for ditt lederteam!
Vi tilbyr kurs for bedrifter. Som leder er det er lett å tro at medarbeiderne dine er utfordringen, men den virkelige utfordringen er at de mangler klarhet i hvilket mål de har, hvilke prioriterte handlinger som fører til målet, og en struktur som holder de konstant på sporet.
Vi tilbyr kurset Slik lykkes du som førstegangslede - digitalt selvstudium. Å bli førstegangsleder er et sjokk for mange. Gjennom 9 læringsmoduler (33 videoer) forbereder vi deg på denne rollen, slik at du takler overgangen bedre.
Individuell coaching er en tilpasset veilednings metode med aktiv lytting som bidrar til personlig utvikling, motivasjon og måloppnåelse.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert butikksjef som onlinekurs. Butikksjefen har en nøkkelrolle når det gjelder drift, utvikling og sikring av kundeopplevelsen i butikken. Det handler om å navigere på en profesjonell måte mellom lønnsomhet, butikkdrift, ansatte og kunder.
Vi tilbyr nettbasert kurs med sertifisering i Everything DiSC® Workplace. Everything DiSC® er et forskningsbasert og anerkjent refleksjonsverktøy for medarbeider, team og lederutvikling som vil hjelpe deg med å styrke relasjonskompetansen i din organisasjon.
Vi tilbyr lederkurs trinn 1 som virtuelt klasserom. Relasjonsledelse er en ledelsesfilosofi som vektlegger betydningen av å bygge opp og opprettholde positive relasjoner mellom ledere og deres team.
Dette er et praktisk og intensivt program hvor vi setter fokus på de menneskelige holdninger, kunnskap, forståelse, innsikt og ferdigheter som er nødvendige for å lede seg selv og medarbeidere nå og i fremtiden. Det trenes på praktisk coaching i situasjoner som er konkrete og nyttige for deltakerne.