Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr kurs om lederutvikling for bedrifter. Det blir fokus på virksomheten - mål og retning. Ledertrening er ikke hvilken som helst trening for ledere, men en trening som er spesifikk for ditt lederteam!
Vi tilbyr kurs for bedrifter. Som leder er det er lett å tro at medarbeiderne dine er utfordringen, men den virkelige utfordringen er at de mangler klarhet i hvilket mål de har, hvilke prioriterte handlinger som fører til målet, og en struktur som holder de konstant på sporet.
Vi tilbyr kurs i prosjektledelse. Modulbasert mellomlederutdanning på høyskolenivå, et praktisk rettet kurs. Et tilbud i samarbeid mellom KLM-Lahnstein as og Universitetet i Agder. Mulighet for videreføring til studiepoeng i universitets-/høyskolesystemet.
Kurset gir økt kunnskap om innovasjonsprosessen, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Jeg tilbyr foredraget "Bli den lederen – eller kollegaen – du selv skulle ønske du hadde Et foredrag for deg som ønsker å gjøre en forskjell – både for deg selv og andre. Hvordan kan vi skape en bedre arbeidshverdag for oss selv og menneskene rundt oss?
Vi tilbyr kurs i Kritisk tenkning og problemløsning er viktige nøkkelkompetanser for ledere og team for å håndtere kompleksitet, fremme innovasjon og skape en kultur for kontinuerlig læring.
Skal du ansette personer til viktige eller sensitive roller i organisasjonen? Er du redd for ende opp med en insider eller utro tjener? Er du usikker på hvordan du skal vurderer risikoen med en slik ansettelse? Er du usikker ditt handlingsrom juridisk? Da er dette seminaret og digitalkurset for
Vi tilbyr kurs Selvledelse. Bedre selvledelse gir mulighet til bedre prestasjon og mestring. Økt selvledelse gir mulighet til prestasjon og mestring.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert butikksjef som onlinekurs. Butikksjefen har en nøkkelrolle når det gjelder drift, utvikling og sikring av kundeopplevelsen i butikken. Det handler om å navigere på en profesjonell måte mellom lønnsomhet, butikkdrift, ansatte og kunder.