Vi gjør oppmerksom på at kurs i Lederkurs og lederutvikling og Lederstiler og lederroller har egne kategorier.
Vi tilbyr onlinekurs om smidig - introduksjon, hva er smidig og hvorfor jobbe mer smidig. Verden endrer seg så raskt at det kan være vanskelig å henge med. Hvordan kan en virksomhet tilpasse seg nye markedssituasjoner, møte nye utfordringer, utnytte nye muligheter. Hvordan kan du bidra til dette?
Vi tilbyr HMS opplæring for arbeidsgiver. Arbeidsgiver har ifølge arbeidsmiljølovens bestemmelser ansvar for at arbeidsmiljøet i virksomheten er fullt forsvarlig.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering, ledertrening for bedrifter. Konflikter er ressurstappende, demoraliserende, kulturnedbrytende og reduserer produktivitet og konkurransekraft. Alle bedrifter opplever konflikter, forskjellen ligger i hvordan dere takler konfliktene.
Vi tilbyr kurs om lederutvikling for bedrifter. Det blir fokus på virksomheten - mål og retning. Ledertrening er ikke hvilken som helst trening for ledere, men en trening som er spesifikk for ditt lederteam!
Vi tilbyr kurs i risikoledelse grunnleggende kunnskap (Risk Management Basics). Kurset vil gi bedre forståelse for risikostyring i henhold til anbefalinger i ISO 31000 og ta for seg enkle metoder for risikovurdering og analyse som gir grunnlag for å komme i gang med risikostyring i deres virksomhet.
Dette kurset er utviklet for å forbedre din evne til å gi effektive tilbakemeldinger, en nøkkelkompetanse for å fremme vekst og organisasjonens suksess. Deltakerne vil lære strategier for å gi oppbyggelige og konstruktive tilbakemeldinger.
We provide course about: Help! I just became an Engineering Manager. If you recently transitioned from an engineering role to a people manager, you may be struggling with the psychological shift that comes with pivoting your focus from computer science to people science.
Vi tilbyr onlinekurs om digital strategi for ledere. Strategiske tilnærminger og implikasjoner av valg av digitale kanaler. Bli en digital leder. Bruk data og analyse til å fatte beslutninger og få den nødvendige innsikten til å forme strategier og kommunikasjon med dagens verktøy i sosiale medier.
Dette er et praktisk og intensivt program hvor vi setter fokus på de menneskelige holdninger, kunnskap, forståelse, innsikt og ferdigheter som er nødvendige for å lede seg selv og medarbeidere nå og i fremtiden. Det trenes på praktisk coaching i situasjoner som er konkrete og nyttige for deltakerne.