Her finner du kurs innen Human Resource Management (HR) og personal temaer som rekruttering og utvalg, kommunikasjon, personlighetsanalyse og intervju. Du vil også finne kurs innen karriere, team, gruppedynamikk og medarbeidersamtale. Finner du ikke kurset du leter etter her, finner du det kanskje i kategorien Ledelse og strategi eller Markedsføring og salg. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker at vi skal finne et kurs for deg.
Gjennom digital samtale og verktøy, veileder jeg deg til at du finner ut hva som motiverer deg, og hva som tapper deg for energi i jobb. Ønsker du en endring, tilrettelegging eller bygge på med et studie/kurs/sertifisering? Du får support, utforsket dine ressurser, med fokus på 24-timers mennesket.
Ledelse er ikke solospill. Det er i møtene med mennesker og oppgaver det skjer. Derfor passer lederutvikling og teamutvikling som hånd i hanske. Det er i samspillet mllom teamet og omgivelsene det skapes avgjørende resultater. Derfor er dette et fruktbart og spennende område å sette fokus på.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.
Bli bedre til å påvirke og overbevise! Lær tydelig og effektiv kommunikasjon. Vi har fokus på praktisk trening av dine kommunikasjons- ferdigheter, og jobber innenfor trygge rammer med vekt på dine styrker og fremheving av disse.
Vi tilbyr e-læringskurs om arbeidsgiveropplæring i SHA og HMS-arbeid. Målsettingen med kurset er å gi kursdeltakeren kunnskap om aktuelle lover og forskrifter og kunnskap om grunnprinsippene i systematisk HMS / SHA-arbeid.
I Aider er vi stolte av å tilby skreddersydde kurs og workshops innen HR, spesielt innen kultur, strategi og verdier, skreddersydd for å møte unike behov i hver bedrift.
Trenger du eller ditt styre å øke sin kompetanse og profesjonalitet innen styrearbeid? Styreskolen tilbyr et nettbasert autorisasjonskurs i styrearbeid. Du vil gjennom kurset få en kompetansetilførsel som gjør at du kan utøve ditt verv mer korrekt og profesjonelt.