Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i butikksalg for bedrifter. Butikksalg skiller seg ofte ut fra annet salg på mange måter, det er ofte mange arbeidsoppgaver utenom salget, det er vanskeligere å holde fokus på å selge til hver kunde, det kan være mange kunder samtidig og mange andre ting.
Vi tilbyr kurs i møtebooking for bedrifter. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Vi tilbyr online-kurs i møtebooking. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Vi tilbyr kurs i telefonsalg for bedrifter. Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt. Telefonsalg skiller seg ut fra vanlig salg med større krav til antall kundekontakter.
Vi tilbyr kurs i oppsøkende salg for bedrifter. Det å kunne teknikk uten å ha motivasjon (vilje til å bruke den) skaper sjelden resultater. Vi satser på å gjøre dette så enkelt og jordnært som mulig, slik at man kan kjenne seg igjen i de daglige situasjoner man møter i salg.
Vi tilbyr kurs i formidlingsmetodikk for bedrifter. Målsettingen med kurset er å utvikle egne ferdigheter i presentasjon og veiledning ved gjennomføring av vergetrening på egen arbeidsplass.
Vi tilbyr gratis – Lean hvitt belte kurs. Dette kurset er laget til inspirasjon for alle, uansett bakgrunn. Vi gir deg en smakebit i form av kunnskap og eksempler om hva du kan gjøre – kanskje starten, eller fortsettelsen, på din videre Lean reise.
Vi tilbyr Lean Construction kurs inkl Lean Gult Belte Sertifisering - online. Våre kurs er laget for å skape engasjement, inspirasjon og begeistring. Derfor bruker vi simulering, trening, rollespill og refleksjon i gjennomføringen. Gled deg!!
Vi tilbyr Sertifisering Lean grønt belte. Kurset gir deg økt kunnskap om Lean-tankesett samt og et sett med sentrale verktøy rundt Design og Ledelse og praktisk gjennomføring av Lean prosjekt. Lean -lederen sin rolle og utøvelse er helt avgjørende for å lykkes med kontinuerlig for
Vi tilbyr Sertifisering Lean gult belte online. Kurset går over 2 dager og gir deg grunnleggende kunnskap om Lean-tankesett og de mest vanlige verktøy og metoder som benyttes i Lean. Du lærer sentrale deler av «Lean språket» som er viktig i kommunikasjon med teamet eller virksomheten du jobber i.
Kurset er midt i blinken for deg som ønsker inspirasjon og mer flyt i hverdagen, på jobb eller hjemme. Jobber du med Lean allerede eller er Lean noe nytt for deg? Vi tar utgangspunkt i din situasjon og går videre derfra. Dette kurset passer for ALLE.
Vi tilbyr Lean Prosjektering (VDC). Våre kurs er laget for å skape engasjement, inspirasjon og begeistring. Derfor bruker vi simulering, trening, rollespill og refleksjon i gjennomføringen. Gled deg!!
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs om eMarketeer for viderekommende. Kurset kommer bl.a. innom skjemaer, automasjoner (mot SuperOffice), forskjellige typer utsendelser, og automations queue i SuperOffice. Vi viser flyten av komponenter gjennom å bruke arrangementsgjennomføring som eksempel.
Vi tilbyr kurs om kom i gang med eMarketeer for bedrifter. Målsettingen med kurset er å lære den nødvendige prosessen for å lage og sende ut nyhetsbrev fra eMarketeer med en integrasjon mot SuperOffice. I starten av kurset vil du få en demonstrasjon av hvordan utvalg i SuperOffice fungerer.
Vi tilbyr SuperOffice CRM Administratorkurs for bedrifter. Lær deg basisferdighetene du trenger som administrator av SuperOffice CRM-løsningen, uansett hvor du befinner deg! Kurset gjennomføres live av vår kursholder med maksimalt 5 deltakere for å gi rom for god interaksjon underveis.
Vi tilbyr nettkurs på Teams om SuperOffice CRM Administratorkurs. Lær deg basisferdighetene du trenger som administrator av SuperOffice CRM-løsningen, uansett hvor du befinner deg! Kurset gjennomføres live av vår kursholder med maksimalt 5 deltakere for å gi rom for god interaksjon underveis.
Vi tilbyr kurs i OKR – Limet mellom strategi, behov og mål. Dette kurset viser deg veien til raskere realisering av kundebehov med OKR som metode! Heldagskurs med Jon Urdal, Certified Training Partner hos Sense & Respond Learning, i samarbeid med Holte Academy.
Forbrukertilsynet slår kraftig ned på markedsføring som bryter med loven og en risikerer både overtredelsesgebyr og tvangsmulkt. Hvordan kan du sikre at din reklamekampanje er i tråd med loven? Lisa og Cathrine lærer deg de de viktigste prinsippene for lovlige reklamekampanjer og markedsføring.
Vi tilbyr kurs i slik synliggjør du effekten av markedsføring. Dette kurset lærer deg å måle og synliggjøre effekten dine markedsinvesteringer har på salg og øvrige KPIer ved hjelp av å knytte sammen ulike datakilder.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. Målsettingen er at man skal bli bedre i å forberede og gjennomføre undervisning med vekt på pedagogiske prinsipper, samt erfare dette i praksis gjennom å gjennomføre en presentasjon med evaluering i etterkant av erfarne instruktører.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.