Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Velkommen til markedsføringskurs med Anne Gaathaug! Anne Gaathaug har bred erfaring fra forlagsbransjen hvor hun har hatt sentrale jobber både på salg– og markedssiden og som forlegger.
”Medias viktigste kilde er media”, er Granheims erfaring med media. Foredraget bygger på personlige møter med navn som New York Times, Reuters, NTB og en rekke store skandinaviske medier. Granheim har opplevd både motgang og medgang og deler genrerøst av sine erfaringer.
Vi åpner opp for påmelding i vårt system i (Award Force) 16. desember. Endelig frist for innlevering er søndag 19. januar kl. 23:59.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende digital markedsføring som e-læring. Dette kurset gir deg som leder en god innføring i digital markedsføring, sosiale medier og kunde- og markedssegmentering.
Vi tilbyr webinar om slik presenterer du stoffet ditt. ABC til digitale presentasjoner i koronaens tid, med triksene du vil ha nytte av også når vi kan møtes fysisk. Adrian Lund er blant landets beste til å presentere. Nå gir han sine beste tips.
Vi tilbyr kurs i Profesjonell Mestring av Vold (P*MV)® i serviceyrker for bedrifter. De fleste serviceyrker har et stadig økende behov for å håndtere krevende situasjoner som oppstår på jobben. Løvstadmetoden Profesjonell Mestring av Vold (P*MV)® er ledende innen konflikthåndtering for serviceyrker.
Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder? Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.
Du skal ikke bli akterutseilt, men lære suksessmodeller fra de beste markedsførerne i verden - Testet ut i det norske markedet.