Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Lær digital markedsføring på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no
Lær Facebook-markedsføring på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no
Lær å bruke Google AdWords på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no
Lær å annonsere på Twitter på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no
Ta vårt nettkurs i Facebook: annonsering fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld deg på her!
Lær å lage en Facebook-kanvas på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no
Lær å lage en Facebook Messenger bot på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no
Lær å bruke Facebook Power Editor på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no
Lær å bruke remarketing på Facebook på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no
Lær å avanserte markedsføringsstrategier på Facebook på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no
Lær å bruke Google AdWords på 1-2-3 med videobasert nettkurs fra Utdannet.no
Lær å markedsføre videoer i Google AdWords på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no.
Lær å bruke HubSpot på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no.
Lær innholdsmarkedsføring på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no.
Lær å annonsere på LinkedIn på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no.
Lær å lage en profil og CV på LinkedIn på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no.
Lær presentasjonsteknikker på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no.
Lær å lage en nettbutikk i Shopify på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no.
Lær å bruke Slack på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no.
Lær å annonsere på Snapchat på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no.
Lær å bruke UserEngage på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no.
Lær å holde et webinar med GoToWebinar på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no.
Vi tilbyr foredrag om salg. Hvordan skape flest ja-dager i salget - Hvordan få de gode resultatene - Si det så det selger - Når det er viktig for deg å få dine kollegaer / ansatte med på en idé, en tanke eller en visjon - Tenker du på at du er en selger.
Vi tilbyr foredrag om service. Kunsten å møte kunden - Hvordan mestre å møte kunden - Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden - Hvordan skape god kundetilfredshet.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Undervisningen er hele tiden aktiv og engasjerende. Det arbeides med ulike praktiske case og øvelser. Teori bakes inn som en del av veiledning og tilbakemelding.
Vi tilbyr formidlingscoaching for bedrifter. Presentasjons- og formidlingsteknikk - personlig veiledning. Hvor dyktig ønsker du å bli til å formidle? Det er ingen kunst å være middelmådig.
Vi tilbyr kurs i salg og kundebehandling for bedrifter. Har du noen gang lagt merke til mennesker som på forbløffende måte får gjennomslag for sine ideer og tanker ved salg, forhandlinger og konfliktsituasjoner?
Kunnskap om kalkulasjon og prissetting er grunnleggende og avgjørende for lønnsomhet og overlevelse for enhver bedrift. Kurset gir kunnskap om hvordan du kan beregne priser på et opphold eller arrangementer, slik at du oppnår lønnsomhet og tjener penger på det du tilbyr.
Hvis du har planer for reiselivssatsing i eller ved vernede områder, bør du ta dette nettkurset. Det skal gjøre deg i stand til å utarbeide en egen forretningsplan for en reiselivssatsing.
Kursets gir kunskap om fotografi og fotoets muligheter under reiser, enten det er ferie eller i yrkesmessig sammenheng.
Kurset har navnet Reiselivsjournalist, fordi vi har fokus på reiser, reiseopplevelser og reiseliv. Likevel kan kurset også brukes innenfor andre fagfelt. De journalistiske prinsippene er de samme.
Reiselivsfaget er utviklet for voksne mennesker som vil ta fagbrev som praksiskandidat og bli Reiselivsmedarbeider.
Resepsjonsfaget er utviklet for voksne mennesker som vil ta fagbrev som praksiskandidat og bli resepsjonist.
Servitørfaget er utviklet for voksne mennesker som vil ta fagbrev som praksiskandidat og lære mer om mat, drikke, servering, hygiene, salg og service.
Tilgjengelighet og gode opplevelser er viktige for alle i reiselivs- og opplevelsesbedrifter. Innføringskurset i universell utforming gir reiselivs- og opplevelsesbedrifter kompetanse til: kvalitetsheving, økt markedspotensial, økt konkurransekraft, bærekraftig utvikling og gode opplevelser.
VideoMarkedsSkolen gjør deg i stand til å lage videoer for din virksomhet, med god kunnskap om alle kritiske suksessfaktorer. Hvis du velger å engasjere ekstern produksjonsbistand vil du være en veldig profesjonell oppdragsgiver som har mål og innhold klart for seg. Da blir du mer effektiv og kommer
Administrasjon og økonomi er et av tre programfag på utdanningsprogrammet Service og samferdsel Vg1, men kan tas som enkeltfag. Faget handler om å følge opp den daglige driften i en virksomhet, om etablering, rekruttering, organisering og finansiering av virksomheter.
I dette kurset lærer du alt du trenger, både teori og praksis, for å bli en profesjonell bilselger. Kurset går igjennom hele salgsprosessen fra start til mål.
Dette kurset består av pakkene Digital markedsføring del 1 og del 2. Digital markedsføring (del 1) er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.
Digital markedsføring (del 1) er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.
Digital markedsføring (del 2) er en pakke videokurs laget spesielt for deg som ønsker å lære alt om hvordan man markedsfører på Facebook, Instagram og Linkedin.
Digital markedsføring (del 3) er en pakke videokurs som dekker sentrale teknologier og teknikker som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.
Dette kurset består av pakkene Digital markedsføring del 1, del 2 og del 3. Digital markedsføring (del 1) er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.
Front Office Management oversatt til norsk, er resepsjonsledelse. Resepsjonen er vanligvis en gjests første og siste kontakt med hotellets ansatte, og derfor er jobben som gjøres i resepsjonen helt avgjørende for gjestens tilfredshet med besøket.
Front Office Management oversatt til norsk er resepsjonsledelse. Vi definerer hotellets resepsjon som selve nervesenteret i et hotell. Det er vanligvis en gjests første og siste kontakt med hotellets ansatte.
Vi tilbyr nettbasert kurs om innholdsmarkedsføring, web og analyse. Innholdsmarkedsføring er en markedsføringsstrategi som går ut på å produsere innhold som er av interesse for personer som bedriften definerer som potensielle kunder.
Faget dreier seg om markedsføring av virksomheter og samspillet mellom kunde og fagarbeider i en salgs- og servicesituasjon.
Markedsføring og salg er et av 3 programfag på studiet Service og samferdsel vg2, men kan også tas som enkeltkurs. Faget viderefører og utdyper fagstoffet fra studiet Service og samferdsel Vg1. Er ønsket ditt å få generell studiekompetanse, kan dette kurset være et riktig skritt på veien.
Markedsføring handler om å selge varer, tjenester og ideer og om å investere i fornøyde kunder. En slik kunde- eller markedsorientering forutsetter kunnskap om kundenes ønsker og behov og deres atferd før, under og etter kjøp og bruk av en vare eller tjeneste.
Dette kurset tar for seg de viktigste teoriene og verktøyene fra markedsføringsfaget, og ser på hvordan disse kan anvendes i reiselivsbedrifter og såkalte destinasjonsselskap.
Vi tilbyr kurs i salg service og sikkerhet Vg2. Utdanningen gir deg økt kunnskap om kundebehandling, markedsføring, økonomi og sikkerhet, og åpner dørene til mange spennende yrker.
Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet Vg2, programfag. Utdanningen gir deg økt kunnskap om kundebehandling, markedsføring, økonomi og sikkerhet, og åpner dørene til spennende yrker. Dette er andre året i utdanningsløpet for deg som har fellesfagene fra før.
Dette er utdanningen for deg som ønsker fagbrev i Salgsfaget og som har lang praksis innen salg. Gjennom denne utdanningen øker du din kunnskap om kundebehandling, salg og markedsføring av produkter, og du får formalisert din kompetanse innen faget.
Vi tilbyr kurs om salgsledelse. Salgsledelse handler om å skape resultater via andre, og det stilles store krav til resultatoppnåelse, samtidig som mellommenneskelige relasjoner skal ivaretas. Utdanningen er bransjeuavhengig, og tar utgangspunkt i kommersielle virksomheter og organisasjoner.
Vi tilbyr kurs om salgsledelse (enkelt emne). Salgsledelse handler om å skape resultater via andre og det stilles store krav til resultatoppnåelse, samtidig som mellommenneskelige relasjoner skal ivaretas.
Vi tilbyr kurs om salgsledelse. Salgsledelse i bedrifter handler om hvordan å løfte andre til å skape resultater og vekst. Kurset gir deg verktøy og forståelse for hvordan å følge opp kunder på egen hånd og som leder av et salgsteam.
Salgsteknikk handler om hvordan du systematisk skal kunne planlegge, organisere og gjennomføre målrettet salgsinnsats med utgangspunkt i kundens behov.
Vi tilbyr kurs om salgsteknikk (fagskoleemner). Salgsteknikk handler om hvordan du systematisk skal kunne planlegge, organisere og gjennomføre målrettet salgsinnsats med utgangspunkt i kundens behov.
Dette er utgangspunktet for deg som ønsker en yrkesfaglig utdanning innen service og samferdsel. Med denne utdanningen kan du bygge på til fagbrev som reiselivsmedarbeider, salgsmedarbeider, kontor- og administrasjonsmedarbeider, logistikkoperatør eller yrkessjåfør.
Dette er utgangspunktet for deg som ønsker en yrkesfaglig utdanning innen service og samferdsel, og som har fellesfagene fra før. Med denne utdanningen kan du bygge på til fagbrev som reiselivsmedarbeider, salgsmedarbeider, kontor- og administrasjonsmedarbeider, logistikkoperatør eller yrkessjåfør.
Å yte god service overfor andre mennesker, er noe alle bør- og kan, bli bedre på - som privatpersoner, som kundebehandlere og som ledere. I dagens tjenestesamfunn, er kompetanse i serviceledelse et konkurransefortrinn både for arbeidstakere og virksomheter.
Dette er en solid og praktisk utdanning som kvalifiserer deg til å bli leder i en serviceorientert virksomhet i privat eller offentlig sektor. Utdanningen gir deg kunnskaper og holdninger som gjør deg i stand til å opptre tryggere, smidigere og mer effektivt som leder i en servicebedrift.
Sikkerhet - er et av tre programfag på studiet Service og samferdsel Vg2, men kan også tas som enkeltkurs. Faget viderefører og utdyper fagstoffet fra studiet Service og samferdsel Vg1.
Faget gir deg en innføring i risikovurderinger og tiltak for å sikre arbeid, data og verdier i en virksomhet. Du vil lære om helse, miljø og sikkerhet og etikk i alle deler av en virksomhet. Det handler også om reiseliv, vareflyt, transporttjenester og sikkerhet for person- og godstransport.
Er ønsket ditt å få generell studiekompetanse, kan dette kurset være et riktig skritt på veien. Programområdet som kurset tilhører heter Salg, service og sikkerhet, og leder til Vg3 påbygging til generell studiekompetanse for yrkesfaglige utdanningsprogram.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk i praksis (Nett/Web-kurs inkl. verktøy) Kurset er tilpasset alle som er involvert i forhandlinger, helt uavhengig av personlige egenskaper og bakgrunn. Et praktisk orientert kurs med analyse- og strategiverktøy, god dialog, gode eksempler og gruppeoppgaver.
Vi tilbyr kurset Fremtidens B2B salg - er selskapet forberedt?(Nett/Web-kurs inkl.verktøy) Tiltagende digitalisering, økende globalisering og innkjøpere som blir stadig mer velinformert krever endring i hvordan man tenker salg, salgsoppfølging og styring.
Hvordan kommunisere med media Kurset gir konkrete råd om hvordan takle ulike situasjoner og bevare kontrollen gjennom praktiske oppgaver som bevisstgjør egne reaksjoner og eget kroppsspråk i pressede situasjoner.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Vi tilbyr foredrag bla. innenfor salg, ledelse, gründerarbeider, drift, sosialemedier, men kan også skreddersy foredrag til din bedrift, bransje eller budskap.
Vi tilbyr kurs i sosialemedier for alle bransjer. I dag er ett av de viktigste, men også kanskje et av de vanskeligste markedsføringskanaler sosiale medier. Hvordan starte en konto, hvordan få trafikk til sin side, hvordan vokse kontoen og hvordan treffe korrekt publikum?
Vi tilbyr Salgskurs for alle bransjer. Vi har laget kurs som bygger på de viktigste grunnsteinene i salg - kunnskap du kan bruke på tvers av bransje og marked. Vi leverer kurs både i B2B og B2C, og har lang erfaring innen begge når det kommer til salg og salgsledelse.
Vi tilbyr grunnleggende kurs i avtalerett fra Confex - markedets eneste ISO-sertifiserte kursleverandør online. Hvordan lese en kontrakt rett, kartlegging av risiko før avtaleinngåelse og forhandlingsteknikk.
Vi tilbyr onlinekurs i forhandlingsteknikk. Bli en god forhandler, og sikre virksomheten de beste avtalene med vårt populære kurs og workshop i forhandlingsteknikk. På dette praktiske kurset lærer du å bruke teorien som ligger til grunn for en suksessfull forhandling både internt og eksternt.
Vi tilbyr onlinekurs om digital markedsføring, SEO, innsiktsbasert markedsføring og segmentering. Lær om innholdsmarkedsføring, søkemotoroptimalisering, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads og Google Analytics.
Vi tilbyr onlinekurs i Key Account Manager. Kurset er sertifisert gjennom DNVGL-ST-0008 - Certified Learning Programmes, hvilket garanterer deg som deltaker høyeste kvalitet og relevans i alle ledd. Dette er et dokumentert trygghetsstempel, både for deg og din arbeidsgiver.
Vi tilbyr onlinekurs om markedsførerens digitale verktøykasse. Lær deg hvordan du kan bli mer synlig på Google uten å betale for det, få økt konvertering og inntjeningen gjennom riktig bruk av digital markedsføring.
Vi tilbyr kurs i markedsføring på LinkedIn for bedrifter. Ønsker du å lære hvordan du kan markedsføre virksomheten din via LinkedIn? Meld deg på kurs og få en effektiv innføring fra en av Norges ledende LinkedIn-spesialist.
Vi tilbyr onlinekurs om moderne retorikk for deg som vil løfte dine presentasjoner til et nytt nivå. På kurset lærer du om kroppsspråk, stemmebruk og argumentasjonsteknikk. Et stort fokus ligger på presentasjonsøvelser med feedback.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering - oppdatert og spennende program! Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten!