I kategorien ledelse og strategi finner du alle typer lederkurs innen lederutviklingskurs, endringsledelse, prosjektledelse, etikk og bedriftskultur med mer. Du finner også kurs for kvalitetssikring, selskapsrett og styrearbeid. Dersom du ønsker å starte din egen bedrift vil det være lurt å ta et gründer og etableringskurs. Finner du ikke kurset du leter etter her, finner du det kanskje i kategorien HR og personal eller Markedsføring og salg. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker at vi skal finne et kurs for deg.
Stormøte i sosialt entreprenørskap er en nonprofit, uavhengig og nøytral seminarrekke som er åpen for alle.
Kurset fokuserer på å aktivt utvikle lederegenskaper som fremmer innovasjonsprosessen. Kurset inngår også som andre del av et tretrinnsopplegg i sosialt entreprenørskap. Første del er Studiekurs i sosialt entreprenørskap SE-02-A, tredje del er Studiekurs i Service Vision Management SV-02-A.
Kurset gir økt kunnskap om den sosiale innovasjonsprosessen, både i eksisterende og nye bedrifter og i offentlig virksomhet. Behovet for hjelp og støtte til de svake og utslåtte i samfunnet har aldri vært større.
This course provides IT leaders, practitioners, support staff and staff interfacing with the organisation’s digital and information systems functions with a practical understanding of the key concepts.
This course provides participants with a thorough understanding of the Managing Successful Programmes (MSP) programme management methodology, providing the skills needed to confidently use MSP to manage programmes in line with strategic aims of a business and its day to day running.
The introduction of PRINCE2 Agile® Foundation will enable everyone to benefit from guidance on delivering, managing or working within agile projects and project teams, without the need for any prior knowledge of PRINCE2®.
3 kurs i ett Av lederutviklingsprogrammets tre temaer: "Visjon til Handling", "Idé til suksess" og "God til Fremragende", tar programmets første kurs, NLP Practitioner for seg ferdighetene, teknikkene og modellene som tar deg fra "Visjon til Handling".
I andre og siste kurs i lederprogrammet, NLP Master Practitioner, lærer du teknikker, ferdigheter og modeller til å ta en "Idé til Suksess" og utvikle deg selv fra "God til Fremragende". Du vil i tillegg gå enda dypere inn i ferdigheter og modeller for å føre en "Visjon til handling"
Dette er kurset for alle bedrifter som ønsker å bli mer effektive i å sette og nå mål. På kurset lærer dere hvordan dere setter gode mål, hvordan dere vet om dere kommer til å nå målet.
Leadership might feel like a struggle between guiding employees, keeping your customers happy and understanding your competitors. At the same time you must solve the challenges that may arise, whether it is high electricity prices, new government regulations or an epidemic.
Delta i vårt kurs i Krisehåndtering og Beredskapsplanlegging. Lær viktige strategier for å håndtere og forebygge kriser på en effektiv måte. Styrk din beredskaps evne før du trenger den.
Vi tilbyr kurs i ISO 9001:2015 - Læring og avvikshåndtering. Kurset skal gi deltakerne innføring i krav og prinsipper knyttet til ISO 9001:2015, og vektlegger hvordan målrettet avvikshåndtering fører til en bedre bunnlinje.
Vi tilbyr kurs i ISO 9001:2015 Kvalitetssystemer - Kvalifisering og oppfølging av leverandører. Kurset skal gi deltakerne innføring i krav og prinsipper knyttet til ISO 9001:2015, og vektlegger tolkning og praktisk implementering av kravene.
Vi tilbyr kurs om OKR - fra strategi til handling. Kurset passer for deg som er nysgjerrig på hvordan lykkes med å implementere OKR. Du vil få oversikt og innsikt i hva som skal til for å lykkes med OKR, samt praktisk erfaringsutveksling på OKR rammeverket, beste praksis og konkrete verktøy.
Alle våre kurs kan tilpasses deres ønsker og behov. Opplæringen foregår som bedriftskurs og gjerne ute på din bedrift. Her får vi muligheten til å sette fokus på det dere er mest opptatt av.
Vi tilbyr kurs i renholdsledelse. Aktuelle temaer er lederrollen, organisering av eget arbeid, delegering, ansette nye medarbeidere, opplæring og utvikling, kvalitetsoppfølging, oppfølging av medarbeidere og kunder og teamarbeid. Ta kontakt for en nærmere beskrivelse.