Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget som nettkurs. Dette kurset kombinerer nettundervisning med klasseromsundervisning, en modell med stor suksess. Du får den grunnleggende undervisningen på nett. Når det nærmer seg eksamen, blir det undervisning med eksamenstrening i klasserom, på kveldstid.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Målsettingen er innføring og øvelser i forhandlingsteknikker for å oppnå best mulig resultat. Det vil si optimalt innhold og pris samt kvalitetssikring av kvalitet og gjennomføringsevne.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Med fokus på ferdigheter og mestring av forhandlingssituasjoner. Forhandlinger i salgssituasjoner handler om priser, volum, leveringstider, garantier, serviceavtaler, kvalitet med mer.
Vi tilbyr selgertrening for bedrifter. Salg er så mangt, fra salg i varehandelen til B2B salg. Det kreves forskjellig egenskaper og adferd i forhold til om salget dreier seg om beslutning på stedet eller en langsiktig investering.
Vi tilbyr kurs om ABC i salg for bedrifter. Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger / markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Evnen til å skape gode løsninger som alle parter er fornøyde med, blir viktigere og viktigere. Daglig møter vi konflikter og situasjoner der partene står langt fra hverandre. Motstridende interesser er til stede i hverdagen vår på mange plan.
Vi tilbyr kurs i verdibasert salg for bedrifter. Målsettingen for kurset er å gi deltakerne en grunnleggende forståelse for salg som en kommunikasjonsform med formål å gi kunden verdi på egne betingelser.
Vi tilbyr kurs i møtebooking for bedrifter. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Vi tilbyr online-kurs i møtebooking. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.
Vi tilbyr kurs i selgerutvikling for bedrifter. Kurset har som målsetning at man som selger bedre skal kunne tilpasse seg sine kunders personlighet og derved oppnå ønskede beslutninger raskere.
Vi tilbyr kurs om salgsledelse (enkelt emne). Salgsledelse handler om å skape resultater via andre og det stilles store krav til resultatoppnåelse, samtidig som mellommenneskelige relasjoner skal ivaretas.
Vi tilbyr kurs om salgsledelse. Salgsledelse i bedrifter handler om hvordan å løfte andre til å skape resultater og vekst. Kurset gir deg verktøy og forståelse for hvordan å følge opp kunder på egen hånd og som leder av et salgsteam.
Vi tilbyr kurs om salgsteknikk (fagskoleemner). Salgsteknikk handler om hvordan du systematisk skal kunne planlegge, organisere og gjennomføre målrettet salgsinnsats med utgangspunkt i kundens behov.