Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Målsettingen er innføring og øvelser i forhandlingsteknikker for å oppnå best mulig resultat. Det vil si optimalt innhold og pris samt kvalitetssikring av kvalitet og gjennomføringsevne.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Med fokus på ferdigheter og mestring av forhandlingssituasjoner. Forhandlinger i salgssituasjoner handler om priser, volum, leveringstider, garantier, serviceavtaler, kvalitet med mer.
Vi tilbyr selgertrening for bedrifter. Salg er så mangt, fra salg i varehandelen til B2B salg. Det kreves forskjellig egenskaper og adferd i forhold til om salget dreier seg om beslutning på stedet eller en langsiktig investering.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk i praksis (Nett/Web-kurs inkl. verktøy) Kurset er tilpasset alle som er involvert i forhandlinger, helt uavhengig av personlige egenskaper og bakgrunn. Et praktisk orientert kurs med analyse- og strategiverktøy, god dialog, gode eksempler og gruppeoppgaver.
Vil du lære å legge det beste grunnlaget for en vellykket forhandling? Forberedelsene er forhandlingens viktigste fase, og i dette kurset ser vi nærmere på effektive metoder for planlegging og valg av strategi.
God kunnskap om forhandlingsprosessens ulike faser hjelper deg å oppnå ønsket resultat ved forhandling. Nettopp dette lærer du mer om i vårt nye nettkurs.I dette kurset får du en praktisk gjennomgang av forhandlingsprosessens struktur.
I dette kurset ser vi nærmere på ulike modeller som bidrar til bedre kommunikasjon og strategisk påvirkning under forhandling, samt hvilke suksesskirterier som bør foreligge for å lykkes med dine argumenter
Vi tilbyr nettbasert kurs i forhandling og påvirkning. Lær å planlegge og gjennomføre oppgaver knyttet til forhandlinger og påvirkning på en strukturert og systematisk måte. De fleste arbeidsdager består av en eller annen form for forhandling på ulikt nivå.
Vi tilbyr nettbasert kurs i negotiation. Kurset gir deg en grundig innføring i forhandlingenes vitenskap og praksis. Du vil lære om forhandling som virkemiddel til å ta beslutninger. Forhandlinger er ett av flere virkemidler som hjelper deg til å ta beslutninger.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som salgsmedarbeider som nettundervisning. Du lærer om kundebehandling, salg og markedsføring av produkter og tjenester. Kurset gjennomføres på kveldstid en kveld i uken over 1/2 år. Her møter du erfarne og dyktige lærere som følger deg på veien til å nå dine mål.
Bli med på dette gratis webinaret som lærer deg hvordan du kan gjøre forhandlinger med større selvtillit og glimt i øyet.
Vi tilbyr grunnkurs i salg- og kundeserviceyrket som nettbasert undervisning. En god selger er kundeorientert, bryr seg og gir kundene god service. En god selger er opptatt av å hjelpe kundene til å dekke sine behov, er noe av det du vil lære på dette kurset!
Vi tilbyr kurs i møtebooking for bedrifter. Det å lære seg møtebooking på en rask og enkel måte gir raskt uttelling i mer salg og suksess. Det er her salget begynner, og det å få fylt opp kalenderen med gode avtaler er gull verdt.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.