Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Vi tilbyr skreddersydd foredrag eller seminar for bedrifter om hvordan skape god kontakt med andre mennesker. Thomas har lang erfaring som foredragsholder og holder foredrag på en lærerik, inspirerende og morsom måte som gjør at gjenkjennelsesfaktoren er stor.
Vi tilbyr kurs i lederutvikling. Skap resultater – utvikling for ledere og organisasjon. Har du medarbeidere som har et stort potensial? En undersøkelse viste at 50% av alle norske ledere ikke ante hva som motiverte sine medarbeidere.
Vi tilbyr idrettscoaching. Har du et ønske om å bli bedre eller best? Har du prestert én gang er det fullt mulig å få det til igjen. Det er rett og slett noen naturlover som er ubestridte: det er dine tanker og ikke mangelen på ressurser som hindrer gjentagelse av din suksess.
Vi tilbyr nettkurs i B2B salg for nybegynnere. Thor Ole Fongaard har bygget opp mange salgsavdelinger og har lang erfaring som selger, salgssjef og daglig leder innen flere bransjer. Han jobber i dag som daglig leder i Bedre Resultater AS som spesialiserer seg på salg- og ledercoaching.
Vi tilbyr kurs i closingteknikker som nettkurs. I dette kurset vil du lære 11 closingteknikker som du kan bruke for å øke salget ditt! Kurset starter når du har betalt kursavgiften og du tar kurset når og hvor du vil, i ditt eget tempo.
I dette nettkurset vil du lære alt du trenger for å bli en av de beste møtebookerene i din bedrift. Dette nettkurset er lagt opp som en personlig workshop hvor du skal gjøre oppgaver underveis. På denne måten blir det mest mulig relevant for deg og din situasjon.
Afasi er den medisinske betegnelsen på språkvansker som skyldes en skade i hjernen hos et individ som har gjennomgått en normal språklig utvikling inntil tidspunktet for skaden. Afasi kjennetegnes av vansker med å forstå og bruke tale og skrift på normal måte
Vi tilbyr nettkurs i forhandlingsteknikk for selgere. I dette kurset vil du lære alt du trenger å vite for å stå sterkest mulig i en forhandling. Her vil du lære effektive forhandlingsteknikker, og typiske «triks» du kan bli utsatt for under en forhandling.
I dette kurset vil du lære hvordan du kan forberede deg best mulig til å holde en presentasjon! Målet med dette kurset er at du skal bli en bedre formidler, og passer for deg som ikke er helt komfortabel med tanken på å holde en presentasjon, enten det er privat eller i jobbsammenheng.
Lær presentasjonsteknikk for selgere. I dette kurset vil Petter Bakken lære deg ulike presentasjonsteknikker du kan bruke i et salgsmøte. Her lærer du blant annet DABA-teknikken, hvordan du skal forstå kundens faktiske behov, og hvordan du skal presentere løsningen de er ute etter.
Vi tilbyr kurs i hvordan lage en effektiv Elevator Pitch. I dette kurset vil du lære hvordan du kan lage en effektiv Elevator Pitch og tips til hvordan du kan kommunisere den effektivt til din målgruppe.
Vi tilbyr salgskurs for B2B gründere som nettkurs. Kurset starter med en produktanalyse. Her vil du analysere egenskapene med produktet / tjenesten din, og se hvilke fordeler dette gir til kunden din. Etterpå skal vi gå igjennom hvordan du kan booke kundemøter av høy kvalitet, på en effektiv måte.
Vi tilbyr kurs i selg mer enn gjennomsnitt som nettkurs. I dette kurset vil du lære teknikker og et tankesett som vil gjøre deg til en over gjennomsnittlig god selger. Her vil du lære noen effektive salgsteknikker og tankesett som vil gjøre deg til en av de beste selgerne i din bedrift.
”Medias viktigste kilde er media”, er Granheims erfaring med media. Foredraget bygger på personlige møter med navn som New York Times, Reuters, NTB og en rekke store skandinaviske medier. Granheim har opplevd både motgang og medgang og deler genrerøst av sine erfaringer.
77% mener feilansettelser handler om at den ansatte ikke har ferdigheter og egenskaper de ga utrykk for på intervjuet. Videre sier 68% at feilansettelser handler om at den ansatte ikke har en personlighet som fungerer i relasjon med øvrige ansatte.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.
Jobber du med administrativt arbeid, kundeservice eller med regnskap og mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra relevant arbeid kan du ta fagbrev service- og administrasjonsfaget for praksiskandidater.