Service og kundebehandlingskurs i Risør

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Key Account Management - nettkurs

Vi tilbyr nettbasert kurs i Key Account Management. Emnet vil gi en forståelse av hvordan man best organiserer, planlegger og gjennomfører KAM i en bedrift.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 11.950 kr

Salgsteknikk og salgspsykologi - nettkurs

Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsteknikk og salgspsykologi. Salgskompetanse er etterspurt på tvers av bransjer, og dette emnet gir deg analytiske forståelsesrammer og konkrete verktøy for verdibasert salg og utvikling av langsiktige kunderelasjoner.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 11.950 kr

Serviceledelse - nettkurs

Vi tilbyr nettbasert kurs i serviceledelse som gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt på å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 11.950 kr

Fagbrev service og administrasjonsmedarbeider intensiv nettstudie

Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider som nettstudie. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 26.08.2024 1 semester (1 kveld pr uke)26.08.2024 20900 kr

Studiekurs i service vision management - Bedriftsinternt

Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 8 leksjoner a 3 timer

Forhandlingsteknikk - Bedrifter/grupper

Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Holdninger, verdier og motivasjon - Bedrifter/grupper

I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Motivasjon eller Inspirasjon - Bedrifter/grupper

Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Bolig- og interiørstyling - online

Vi tilbyr bolig- og interiørstylingskurs. Er du opptatt av boligstyling og interiør? Kunne du tenkt deg å blitt boligstylist eller lære mer om hvordan en stylist jobber?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 4 uker 3.000 kr

Fra service til kundeopplevelse - online

Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time 3.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering - online

Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 dager 14.995 kr

Serviceskolen - online

Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer 6.995 kr

Sertifisert resepsjonist - online

Vi tilbyr utdanning som sertifisert resepsjonist som onlinekurs. Vil du bli den beste resepsjonisten på markedet? Eller er du allerede en, men ønsker å finjustere kunnskapen din?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 14.500 kr

Hvordan gi god service - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Kundebehandling i særklasse - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

<< Forrige side  |  1 2 3 4   |  Neste side >>