I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.
Vi tilbyr kurs om kunde- og kontraktsforståelse som live streaming. Programinnholdet gir deg den nødvendige kunnskapen og ferdighetene om sømløse kundereiser med fokus på leietakerforståelse og servicekvalitet.
Vi tilbyr kurs i Profesjonell Mestring av Vold (P*MV)® i serviceyrker for bedrifter. De fleste serviceyrker har et stadig økende behov for å håndtere krevende situasjoner som oppstår på jobben. Løvstadmetoden Profesjonell Mestring av Vold (P*MV)® er ledende innen konflikthåndtering for serviceyrker.
Vi tilbyr nettkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider. Har du erfaring innen service og administrasjon men mangler fagbrev? Da kan fagbrev som voksen være løsningen for deg! Det er aldri for sent å sikre fagbrev på det du kan. Norsk Fagutdanning er her for å hjelpe deg hele veien!
Vi tilbyr studie om service og vertskap som nettbasert undervisning. Det å tilby god service og godt vertskap er alfa og omega for alle virksomheter som tar imot gjester.
Vi tilbyr kurs om service og vertskap som nettbasert undervisning. Ønsker du økt kompetanse innen service og vertskap slik at du kan skape gode opplevelser for besøkende? Da passer dette kurset deg.
Vi tilbyr nettbasert studie om serviceledelse. Å yte god service overfor andre mennesker, er noe alle bør- og kan, bli bedre på - som privatpersoner, som kundebehandlere og som ledere.
Servicelederskolen gir deg kunnskaper og ferdigheter som gjør deg i stand til å opptre tryggere som leder i en servicebedrift.
Vi tilbyr utdanning til fagbrev salg og service VG3 - nettstudie m/samlinger. Det er mulighet til å søke studieplass hele året. Dette skyldes at forelesningene følger årshjulet vårt, som gjør at temaene kommer på nytt. I tillegg tar vi opp alle forelesninger og legger de på nettskolen.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.
Vi tilbyr kurs i endringsledelse som webinar. Hva kreves for å være en god leder innen servicenæring, og hvilke sammenhenger er sentralt å arbeide med? I dette kurset får du en gjennomgang av hva som kjennetegner godt servicelederskap og service - profitt - sammenhenger fordelt over 5 filmer.