I denne kategorien finner du kurs og opplæring innen denne ?livsviktige? kunsten salg. Mange virksomheter regner alle sine ansatte som selgere, enten de er selgere av et konkret produkt eller de rett og slett bare er med på å ?selge? eller lage god stemning rundt, i, eller om bedriften. Det er mange måter å lære seg salg på, som for eksempel ved å pugge salgsteknikker og formularer eller ved å tilnærme seg en mer praktisk eller abstrakt tilnærming med motivasjonskurs eller selvprogrammeringskurs. Det finnes like mange forskjellige salgsteknikker som det finnes selgere. Men et kurs kan hjelpe med å få ut det beste ut av hver enkelt. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kurs i forhandlingsteknikk. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner et salgskurs som passer deg.
Vi tilbyr nettkurs om hvordan du lykkes med vindusutstillinger. I dette nyttige kurset lærer du deg hvordan lage vindusutstillinger som øker salget! Du lærer om komposisjon, fargevalg, belysning og mye annet som kan være lurt å tenke på for å skape salgsutløsende vindusutstillinger.
Velkommen til markedsføringskurs med Anne Gaathaug! Anne Gaathaug har bred erfaring fra forlagsbransjen hvor hun har hatt sentrale jobber både på salg– og markedssiden og som forlegger.
Vi tilbyr online gratis salgskurs. De beste selgerne investerer tid på å stadig utvikle seg. Vi inviterer deg til å gjøre det samme.
Vi tilbyr nettbasert workshop om å selge mer på nett. Gjennom nettkurset skal vi sørge for at du blir lyttet til når du vil fortelle potensielle kunder om produktet ditt, dele en idé eller skape engasjement om en sak du er opptatt av.
Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder? Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening