Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
På dette kurset lærer du hvordan du kan fremme bedriftens identitet gjennom bevisste og strategiske valg av farger, materialer, møbler og innredning.
Vi tilbyr kurs i OKR – Limet mellom strategi, behov og mål. Dette kurset viser deg veien til raskere realisering av kundebehov med OKR som metode! Heldagskurs med Jon Urdal, Certified Training Partner hos Sense & Respond Learning, i samarbeid med Holte Academy.
Vi tilbyr kurs om profesjonell presentasjonsteknikk for bedrifter. Målsettingen med kurset er at du lærer å lage gode presentasjoner og holder de profesjonelt for et publikum. Kurset tar for seg det å presentere i store forsamlinger, på møterom og via Teams.
Velkommen til markedsføringskurs med Anne Gaathaug! Anne Gaathaug har bred erfaring fra forlagsbransjen hvor hun har hatt sentrale jobber både på salg– og markedssiden og som forlegger.
Ønsker du å formalisere din salgskompetanse? Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - på nett til markedets laveste pris! Har du minimum 5 års erfaring innen salg, men mangler utdanning innen faget? Da er veien til en formell fagutdanning kort. Det du mangler er teoridelen og en praktisk fagprøve.
77% mener feilansettelser handler om at den ansatte ikke har ferdigheter og egenskaper de ga utrykk for på intervjuet. Videre sier 68% at feilansettelser handler om at den ansatte ikke har en personlighet som fungerer i relasjon med øvrige ansatte.
Ønsker du å formidle faget ditt til et større publikum enn bare dine egne fagfeller? Vil du lære hvilke virkemidler de dyktige fagformidlerne bruker, enten de er forskere eller forskningsjournalister?