Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. Målsettingen er at man skal bli bedre i å forberede og gjennomføre undervisning med vekt på pedagogiske prinsipper, samt erfare dette i praksis gjennom å gjennomføre en presentasjon med evaluering i etterkant av erfarne instruktører.
Vi tilbyr nettbasert workshop om å selge mer på nett. Gjennom nettkurset skal vi sørge for at du blir lyttet til når du vil fortelle potensielle kunder om produktet ditt, dele en idé eller skape engasjement om en sak du er opptatt av.
Vi åpner opp for påmelding i vårt system i (Award Force) 16. desember. Endelig frist for innlevering er søndag 19. januar kl. 23:59.
Vi tilbyr kurs i formidlingsmetodikk for bedrifter. Målsettingen med kurset er å utvikle egne ferdigheter i presentasjon og veiledning ved gjennomføring av vergetrening på egen arbeidsplass.
Vi tilbyr nettbasert kurs om presentasjonsteknikk. Presentasjonsferdigheter blir stadig viktigere for å lykkes i jobb og studier. I arbeidslivet stilles det svært ofte krav til å holde presentasjoner, framlegg, foredrag og kurs / opplæring.
Bedrifts interne kurs
Vi tilbyr webinar om slik presenterer du stoffet ditt. ABC til digitale presentasjoner i koronaens tid, med triksene du vil ha nytte av også når vi kan møtes fysisk. Adrian Lund er blant landets beste til å presentere. Nå gir han sine beste tips.
Vi tilbyr onlinekurs om avviksbehandling og rotårsaksanalyse. Kurset vil ha fokus på effektiv organisering rundt avviksbehandlingsprosessen og nyttige metoder for rotårsaksanalyser. Alle organisasjoner opplever avvik og uønskede hendelser.