Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr utdanning til fagbrev salg og service VG3 - nettstudie m/samlinger. Det er mulighet til å søke studieplass hele året. Dette skyldes at forelesningene følger årshjulet vårt, som gjør at temaene kommer på nytt. I tillegg tar vi opp alle forelesninger og legger de på nettskolen.
Vi tilbyr kurs i formidlingsmetodikk for bedrifter. Målsettingen med kurset er å utvikle egne ferdigheter i presentasjon og veiledning ved gjennomføring av vergetrening på egen arbeidsplass.
Vi åpner opp for påmelding i vårt system i (Award Force) 16. desember. Endelig frist for innlevering er søndag 19. januar kl. 23:59.
Vi tilbyr nettbasert kurs om markedsføring i sosiale medier: mindset og best practice. Ser du etter et kurs i markedsføring på sosiale medier? I dette kurset om sosiale medier tar Kristian Thomassen (Falk Media) deg med dypt til verks og ser på hva sosiale medier egentlig er.
”Medias viktigste kilde er media”, er Granheims erfaring med media. Foredraget bygger på personlige møter med navn som New York Times, Reuters, NTB og en rekke store skandinaviske medier. Granheim har opplevd både motgang og medgang og deler genrerøst av sine erfaringer.
Vi tilbyr online gratis salgskurs. De beste selgerne investerer tid på å stadig utvikle seg. Vi inviterer deg til å gjøre det samme.
Vi tilbyr kurs om å ta ordet for bedrifter. Mikrofonen som står der og venter på deg foran en forsamling som skal høre hva du har å si - det mest skremmende på jord, for noen. Å ta ordet i en forsamling er skremmende for veldig mange.
Du skal ikke bli akterutseilt, men lære suksessmodeller fra de beste markedsførerne i verden - Testet ut i det norske markedet.