Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Toppledere (97%) opplever at innovasjonsevne er viktig for verdiskaping og konkurranseevne. Samme undersøkelse viser at langt over halvparten (65%) er usikre på om virksomheten har tilstrekkelig innovasjonsevne (P. McKinney).
Kurset gir økt kunnskap om innovasjonsprosessen, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Bli en bedre møteleder med Birger Landmark! Lær å planlegge, lede og evaluere møter som skaper resultater og inkluderer alle.
Vil du bli leder eller en bedre leder? Noen kaller det Executive Career Consulting. Andre kaller det lederutvikling. Om du ønsker å utvikle deg som leder, har vi egne karriereendringsprogram som støtter deg i prosessen.
Dette er et praktisk og intensivt program hvor vi setter fokus på de menneskelige holdninger, kunnskap, forståelse, innsikt og ferdigheter som er nødvendige for å lede seg selv og medarbeidere nå og i fremtiden. Det trenes på praktisk coaching i situasjoner som er konkrete og nyttige for deltakerne.
Vi tilbyr kurs om lederutvikling for bedrifter. Det blir fokus på virksomheten - mål og retning. Ledertrening er ikke hvilken som helst trening for ledere, men en trening som er spesifikk for ditt lederteam!
Vi tilbyr kurs for bedrifter. Som leder er det er lett å tro at medarbeiderne dine er utfordringen, men den virkelige utfordringen er at de mangler klarhet i hvilket mål de har, hvilke prioriterte handlinger som fører til målet, og en struktur som holder de konstant på sporet.
Individuell coaching er en tilpasset veilednings metode med aktiv lytting som bidrar til personlig utvikling, motivasjon og måloppnåelse.
Vi tilbyr nettbasert kurs med sertifisering i Everything DiSC® Workplace. Everything DiSC® er et forskningsbasert og anerkjent refleksjonsverktøy for medarbeider, team og lederutvikling som vil hjelpe deg med å styrke relasjonskompetansen i din organisasjon.