Her finner du kurs for lager og logistikk. Du finner kurs for kommunikasjonssystemer, lagerstyring og annet. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurset du leter etter, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kurs i effektiv gjennomføring og deltakelse i offentlige anskaffe. Regelverket for offentlige anskaffelser kan oppleves som omfattende og komplekst. Hvordan forbedre anskaffelsen og deltakelsen i konkurransen og unngå fallgruver underveis?
Vi tilbyr grunnkurs i anskaffelsesregelverket - offentlige anskaffelser. Hensikten med kurset er å gi basis opplæring og grunnleggende forståelse av Anskaffelsesregelverket og når dette kommer til anvendelse. Kurset legger opp til overordnet gjennomgang av regelverket på dette området.
Vi tilbyr fagbrev i gjenvinningsfaget - teori til fagprøven. Har du lang erfaring fra praksis og ønsker å få dokumentert hva du kan? Det er aldri for sent å få papirer på kompetansen din. Teori til fagprøven er første steg på veien.
Vi tilbyr fagbrev i logistikkfaget - teori til fagprøven. Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse.
Vi tilbyr kurs om offentlige anskaffelser. Regelverket om offentlige anskaffelser er viktig for alle virksomheter som er leverandør til offentlige etater eller leverandør.
Teorikursets primære hensikt er å gi deltakerne en moderne og relevant opplæring i logistikkfaget. Kurset kan være et skritt på veien til å oppnå fagbrev i logistikkfaget (§ 3.5). Yrkestittelen er logistikkoperatør.
Vi tilbyr kurs i ISO 9001:2015 Kvalitetssystemer - Kvalifisering og oppfølging av leverandører. Kurset skal gi deltakerne innføring i krav og prinsipper knyttet til ISO 9001:2015, og vektlegger tolkning og praktisk implementering av kravene.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.
Vi tilbyr utdanning som innkjøpsassistent - onlinekurs. Å jobbe som innkjøpsassistent betyr ofte at du har mange baller i lufta samtidig og kan være en del av flere av bedriftens forretningsområder. Det er ofte like viktig å kunne ta raske beslutninger som det er å følge bedriftens innkjøpsstrategi.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert i offentlig anskaffelser som onlinekurs. Som offentlig anskaffer har du en veldig viktig rolle. Du vil jobbe med strategiske innkjøp, sørge for at lover og regler overholdes og forhandle pris og leverandørvilkår.