I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr nettbasert studie om kommunikasjon. Selv om vi alle kommuniserer fra fødsel til grav, vet vi jo at alle ikke er like flinke til dette. Å kommunisere godt er heller ikke lett å lære.
Vi tilbyr nettbasert studie om kommunikasjon i prosjekt. Bli mer bevisst på egen kommunikasjon og få begreper å bruke på veien til bedre og mer bevisst kommunikasjon i prosjekter.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling APO3002 (LK06). Dette faget har fokus på tilpasset informasjon og veiledning. Du vil lære mer om ulike kommunikasjonsteknikker, service og samhandling med både kunder, kolleger og andre fagpersoner.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling BUA2006 (LK20). Kommunikasjon og samhandling er et av de tre programfagene på BUA Vg2. Innholdet i dette programfaget er helt nytt, og det er laget i tråd med fagfornyelsen.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling HSE3002 Vg3 (LK06). Dette programfaget er et av de obligatoriske emnene i helsesekretær Vg3, men kan også kjøpes separat.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling TAN3002 (LK06). Dette programfaget tilhører tannhelsesekretær Vg3, men kan også kjøpes separat. Faget tar for seg hvordan man som tannhelsesekretær skal utøve profesjonalitet ovenfor pasienter, pårørende og kollegaer.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling Vg1 HSF1007 (LK20). Dette programfaget handler om møte og samhandling mellom mennesker - uavhengig av kultur, alder og livssituasjoner.
Effektiv kommunikasjon og samarbeid er nøkkelen til et vellykket team. Vårt kurs i kommunikasjon og samarbeid gir de ansatte en dypere forståelse av kommunikasjonsdynamikk og lærer dem teknikker for å forbedre samarbeidet på arbeidsplassen.
This program is the instructor-led live online version of our world-famous program Communication and leadership. This specific program (#007) will be conducted in English for participants from the Nordics.
Jeg tilbyr foredrag om arbeidsvettsreglene. Arbeidsvettsreglene - grunnleggende regler for hvordan du ferdes i arbeidslivet. I foredraget mitt går jeg gjennom tre sentrale regler som skaper et velfungerende arbeidsmiljø:
Jeg tilbyr foredrag: Rettshistorie – Fra Makt til Rettferdighet? Hvordan har rettsregler formet verden – og hvordan former de fortsatt vår hverdag? Ønsker du et engasjerende foredrag som kombinerer historisk dybde, humor og dagsaktuelle problemstillinger? Ta kontakt for mer informasjon og booking!
Jeg tilbyr foredrag/kurs i kommunikasjon i arbeidslivet. Arbeidsvett - Marianne Haaland gir tips, foredrag og kurs om arbeidsliv, arbeidsmiljø, sykefravær, ledelse og kommunikasjon. ta kontakt for tilbud!
Jeg tilbyr foredraget "Arbeidsvett – slik bygger vi endringsdyktige og bærekraftige arbeidsplasser". Endring er ikke problemet. Friksjonen oppstår når relasjonene rundt endringen ikke henger med. Dette foredraget handler om hvordan vi – hver og én – kan bidra til tryggere og mer bærekraftige arbeids
Jeg tilbyr foredrag/kurs om "Smarte grep for en (ennå) bedre arbeidsplass". Sykefraværet er rekordhøyt – hva kan vi gjøre med det, sammen? Dette er et minikurs for deg som ønsker å gjøre en forskjell – ikke bare for deg selv, men for hele laget.
Jeg tilbyr foredrag/kurs om "Smarte grep for en (ennå) bedre arbeidsplass". Sykefraværet er rekordhøyt – hva kan vi gjøre med det, sammen? Marianne Haaland i Arbeidsvett git tips, foredrag og kurs om arbeidsliv, arbeidsmiljø, sykefravær, ledelse og kommunikasjon
Lær å kommunisere tydelig, trygt og effektivt! Dette kurset gir deg praktiske verktøy for bedre samarbeid, sterkere relasjoner og færre misforståelser, uansett om du jobber i team, leder andre eller møter mennesker i hverdagen.
Vi tilbyr skreddersydd foredrag eller seminar for bedrifter om hvordan kommunisere bevisst. Thomas har lang erfaring som foredragsholder og holder foredrag på en lærerik, inspirerende og morsom måte som gjør at gjenkjennelsesfaktoren er stor.
Vi tilbyr skreddersydd foredrag eller seminar for bedrifter om hvordan skape god kontakt med andre mennesker. Thomas har lang erfaring som foredragsholder og holder foredrag på en lærerik, inspirerende og morsom måte som gjør at gjenkjennelsesfaktoren er stor.
Vi tilbyr skreddersydd foredrag eller seminar for bedrifter om hva har størst betydning i kommunikasjon for at vi skal forstå hverandre. Thomas har lang erfaring som foredragsholder og holder foredrag på en lærerik, inspirerende og morsom måte som gjør at gjenkjennelsesfaktoren er stor.
Vi tilbyr skreddersydd foredrag eller seminar for bedrifter om å kommunisere kongruent. Thomas har lang erfaring som foredragsholder og holder foredrag på en lærerik, inspirerende og morsom måte som gjør at gjenkjennelsesfaktoren er stor.
Vi tilbyr kurs i praktisk personalledelse. Modulbasert mellomlederutdanning på høyskolenivå, et praktisk rettet kurs. Et tilbud i samarbeid mellom KLM-Lahnstein as og Universitetet i Agder. Mulighet for videreføring til studiepoeng i universitets-/høyskolesystemet.
Vi tilbyr kurs i bærekraftig kommunikasjon og samhandling for bedrifter. Hvordan skape og vedlikeholde en bærekraftig kommunikasjon og samhandling? Å gå fra silotankegang til samhandling og helhetstenkning er hovedfokus for dette kurset.
Vi tilbyr foredrag om kommunikasjon. Gi dere selv et løft gjennom inspirasjonsforedrag om kommunikasjon. Kommunikasjon handler om å forstå og bli forstått. Communicare betyr noe så enkelt som å «gjøre felles». Så enkelt, så vanskelig, så gøy!
Hvor bevisst er du på din egen kommunikasjon? Hvordan ville det være å kunne kommunisere enda bedre, også i krevende situasjoner? Hvordan ville det være å enkelt kunne tune seg inn på samme kanal som din mottaker? Hvordan viser du respekt for andres kommunikasjon, og hvordan oppstår tillit?
Har du eller dine kolleger vært utsatt for hersketeknikker? Klarer du å «slå tilbake»? Hersketeknikker er manipulerende og trakkaserende i sitt vesen. Det er derfor viktig at du møter hersketeknikker på en tydelig og grensesettende måte.