Stress er blant de vanligste helseproblemene både på norske og europeiske arbeidsplasser. De er ingen tvil om at stress er et stort hinder fo den enkelte person, samt for et godt og produktivt arbeidsmiljø.
Vi tilbyr kurs i jobbglede & motivasjon for bedrifter. Hvilke tanker en har rundt arbeidssituasjonen påvirker i stor grad arbeidsprestasjoner, men også generell mental og fysisk helse. Hvordan ville det ha vært å ha fredagsfølelse på jobb - hele året.
Vi tilbyr kurs i suksessfaktorer - hvordan lykkes for bedrifter. Gjennomgang av vinneradferd, kriterier og metoder for å lykkes, og belysning av begrensninger i form av faktiske forhold, vaner og mentale mønstre som gjør at du / bedrift går i ring, blir stående, eller sakker bakut.
Ytre tegn på suksess blir aldri like mye verdt som din indre drivkraft. Drivkraft perspektivet – hvordan finne din drivkraft. Gjør dine drømmer til virkelighet – Oppdag styrken gjennom din indre drivkraft.
«Bedre dager på jobben» er et humoristisk foredrag / kurs om hvordan hver enkelt av oss kan skape bedre dager for oss selv og andre på jobben. Foredraget har vakt stor begeistring og ettertanke, fordi det så tydelig sier: Jeg har også ansvar selv for å ha bedre dager.
Hvordan har du det på arbeidsplassen din? Mye papirer og overfylt innboks? Bruker du for mye tid på administrative oppgaver? Kontororganisering «Joy at work» vil kunne hjelpe deg til å bli mer effektiv og gi deg tid til å jobbe med de riktige oppgave.
Vi tilbyr kurs i arbeidsglede - livsglede for bedrifter. Kan vi smile oss ut av en del av våre problemer? Det er veldokumentert at mens stress koster kassen, så er det sunn økonomi i glade mennesker.
Vi tilbyr foredrag om arbeidsglede. Begeistring smitter - hvordan kan du med enkle grep spre fornyet glede og entusiasme. Ta tak i egen arbeidsdag, veien til arbeidsglede og overskudd.
Forskning viser at fornøyde, lykkelige og begeistrede medarbeidere produserer 67% mer enn de som ikke føler at de har så bra. De er også mindre syke enn de som ikke trives like godt. Kundene er 74% mer fornøyd enn de som handlet fra en ikke begeistret selger.