Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Etter studiet er du oppdatert på digital markedsføring gjennom moderne og kostnadseffektive kanaler. Du besitter kunnskaper og ferdigheter som umiddelbart kan tilføre bedrifter verdi gjennom økt synlighet på internett, annonsenettverk, tilstedeværelse i sosiale medier, og bedriftens egne nettsider.
Vi tilbyr nettstudie i videomarkedsføring i sosiale medier. Video er en viktig del av influencer-markedsføring. Jobb med digitale strategier og benytt videoproduksjon og storytelling på Facebook, Instagram, YouTube og andre sosiale medier.
Vi tilbyr kurs i Profesjonell Mestring av Vold (P*MV)® i serviceyrker for bedrifter. De fleste serviceyrker har et stadig økende behov for å håndtere krevende situasjoner som oppstår på jobben. Løvstadmetoden Profesjonell Mestring av Vold (P*MV)® er ledende innen konflikthåndtering for serviceyrker.
In this course, you will learn about S4550 Cross-Functional Customizing in SAP S/4HANA Materials Management
In this course, you will learn about the fundamental business processes in SAP S/4HANA Sales. In addition, you will learn how to perform the most important functions in the sales process chain, from presales to customer payment, in the SAP S/4HANA system.
We provide online course about S4605 sales processing in SAP S/4HANA sales. This course is ideal for persons requiring detailed knowledge about customizing of sales processes and basic functions.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
”Medias viktigste kilde er media”, er Granheims erfaring med media. Foredraget bygger på personlige møter med navn som New York Times, Reuters, NTB og en rekke store skandinaviske medier. Granheim har opplevd både motgang og medgang og deler genrerøst av sine erfaringer.
Ønsker du å formidle faget ditt til et større publikum enn bare dine egne fagfeller? Vil du lære hvilke virkemidler de dyktige fagformidlerne bruker, enten de er forskere eller forskningsjournalister?
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for bedrifter. Skreddersydd kurs / foredrag som viser kommunikasjonens mangfold og helhet. Du får teknikker, innsikt og kunnskap som bringer deg videre!
Vi tilbyr online undervisning i matematikk, naturfag, fysikk, kjemi, mikroøkonomi, statistikk, mekanikk, fasthetslære, kalkulus 1 og 2, hydromekanikk, biomekanikk, termodynamikk og medikamentregning på alle nivåer. Undervisningen er direkte online / støtte streamer og gjort tilgengelig på internett.