Vi tilbyr digitalt kurs om enkle og effektive nettsider med kjernemodellen. Kjernemodellen er et enkelt og effektivt verktøy for digital suksess. Modellen hjelper deg med å tenke strategisk og brukerfokusert samtidig.
Vi tilbyr digitalt kurs i få oversikt med Google Keep, Tasks og Chrome. I dette kurset lærer du om Keep, Tasks og Chrome, tre fantastiske verktøy fra Google som rett og slett vil gjøre livet ditt enklere om du bruker dem riktig.
Vi tilbyr digitalt kurs i Google Dokumenter for viderekomne. Dette kurset passer for deg som har erfaring med tekstbehandling i Google, og som ønsker å få enda bedre kontroll over mulighetene som ligger i dette programmet.
Vi tilbyr kurs i Google Kalender - få struktur i hverdagen som digital undervisning. Dette kurset bidrar til at du klarer å håndtere tidsklemma både på jobb og privat med bevisst bruk av kalenderen til Google.
Vi tilbyr grunnkurs i digital markedsføring som digital undervisning. Dette kurset gir deg en innføring i hvordan du kan jobbe for å definere kunden din godt, finne rett metode for å komme i kontakt med kunden, og hvilke muligheter som bor i de forskjellige kanalene.
Vi tilbyr digitalt kurs i grunnleggende bruk av Google Dokumenter. Ønsker du å lære deg hvordan du tar i bruk Google Dokumenter på en god og hensiktsmessig måte? Da er dette kurset for deg! Kurset legger vekt på å lære de viktigste funksjonene i systemet, samt innarbeide gode rutiner.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende google regneark som digital undervisning. Kurset passer for deg som har liten erfaring med regneark, og som ønsker å få en oversikt over mulighetene som ligger i google regneark.
Vi tilbyr digital undervisning i lag nettsider på et blunk med Google Site. I dette kurset lærer du hvordan du kan lage nettsider for å reklamere for et produkt eller deg selv. Du får også se hvordan det er mulig å bruke Google Site som en hub for læring.
Vi tilbyr digitalt kurs i lag spørreundersøkelser med Google Skjema. Ønsker du å lære deg å lage nettbaserte spørreundersøkelser som på en effektiv måte samler inn informasjon fra respondenter?
Vi tilbyr digital undervisning om strategisk kommunikasjon i sosiale medier. De fleste vet at virksomheten bør ha en god tilstedeværelse i sosiale medier, og at man bør lage godt innhold som engasjerer målgruppen. Men hva betyr det egentlig i praksis?
Vi tilbyr digitalt kurs om tingenes internett (IoT). IoT - Tingenes internett omgir oss på alle kanter, men vet du egentlig hva det er for noe? I dette kurset får du et innblikk i arkitektur, kommunikasjonsteknologi og forskjellige forretningsmodeller som er bygget rundt tingenes internett.
Vi tilbyr kurset LinkedIn på 1-2-3. I dette kurset lærer du alt det grunnleggende du trenger for å komme i gang med LinkedIn. Det er et praktisk kurs hvor alt annet fjas er skrelt bort.
Vi tilbyr FDV-kongressen som webinar. På kongressen får du innblikk i den nyeste teknologien, de beste praktiske løsningene, samt treffe andre som har løsninger på de utfordringene du møter i hverdagen. Vi er stolt leverandør av den digitale konferansen på vegne av FDV-huset.
Vi tilbyr foredrag/kurs - LinkedIn: skriv så du blir hørt. La deg inspirere til vekst og utvikling gjennom engasjerende foredrag og kurs. Foredragene er ikke bare underholdende, de skal også berøre og bevege deg som tilhører.
Vi tilbyr nettbasert studie om digitalt lederskap og selvledelse. Digitalt lederskap og selvledelse har som formål å gjøre deg som leder for mindre og større teams, bedrifter og organisasjoner klar for å jobbe med mennesker online.
The certificate in online teaching is a course about online teaching and course creation. The course is obligatory for NooA’s course creators and teachers. It provides hands-on knowledge about how it is to be a student and a teacher at NooA.
Vi tilbyr kurs i grunnleggende digital markedsføring som e-læring. Dette kurset gir deg som leder en god innføring i digital markedsføring, sosiale medier og kunde- og markedssegmentering.
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?