Vi tilbyr onlinekurs i eksistensielle kriser og spirituell oppvåkning. Når livsendringer blir en dør til indre vekst, transformasjon og innsikt.
I dette kurset lærer du om hvordan du er skrudd sammen som type. Det er et kurs med en fin blanding av teori og praksis. Du får din personlige Fargerike Teamtype rapport. Skal du fungere i et team er kunnskap om seg selv avgjørende for å forstå andre. Når du forstår de andre, og de andre forstår deg
Bli sjef- og ta eierskap over din egen tid. Uansett om du lærer et instrument eller ønsker å lære nye teknikker slik at du kan bruke mer tid på det du liker å gjøre i hverdagen. Ferdig materiale og garanterte resultater allerede etter webinaret er omme!
Gjennom samtaler og bevisstgjørende NLP-øvelser vil du få aha-opplevelser om hvordan du tenker og handler. Du vil bli mer bevisst hvem du er og alle ressursene du har, og slik få styrket din selvfølelse. Du vil få et verktøy som hjelper deg til å takle de utfordringene hverdagen byr på.
Vi tilbyr sinnemestringskurs via video. Til deg som ikke kan eller ønsker å benytte deg av vårt sinnemestringstilbud ved våre kontorer i Oslo, Lofoten eller Vesterålen, har du mulighet for å benytte deg av vårt tilbud om sinnemestring via video.
Vi tilbyr kurset Chakrayoga og Dr. Bach´s blomsterremedier som nettkurs. Kurset gir deg en innføring i chakralære og bruken av Dr.Bach blomsterremedier i forbindelse med chakraene.
Vi tilbyr webinaret "Nytenkende selvutviklingskurs i Internal Family Systems". Dette er et kurs for deg som er opptatt av selvutvikling og selvrealisering, ønsker å få det bedre med deg selv og andre, har behov for mer indre ro, og som ønsker å gjøre noe med gamle mønstre som gjør livet strevsomt.
Vi tilbyr selvutviklingskurs i individuelle timer. IFS er en måte for å oppnå psykologisk trygghet ved å jobbe med skyldfølelse, angst, traumer, nedstemthet, skam, tristhet, sinne, avhengighet, psykosomatiske plager, problematiske relasjoner og andre mønstre som vi føler oss fanget i.
Tips og strategier for å øke din inntjening samtidig som du maksimerer kundens lojalitet og tilfredshet.