Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr Excel-kurs for selgere som onlinekurs. Lær deg det viktigste du som selger trenger å vite om Excel. Dette er et skreddersydd Excel-kurs for deg som jobber med salg. Kurset er spesialtilpasset for å sikre at du får det beste læringsutbytte nettopp for dine arbeidsoppgaver og utfordringer.
Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Vi tilbyr 4-timer onlinekurs om møtebooking- Kurset gir deg både læring og motivasjon for å mestre møtebooking. Foredragsholder har mange års erfaring med å skape resultater av kurs i møtebooking. Det er ikke enkelt å lære møtebooking på 4 timer, men det er mulig om kursdeltakere er motivert!
Vi tilbyr onlinekurs om PowerPoint med presentasjonsteknikk. Du vil lære å planlegge presentasjoner, bruke visuelle elementer som tekst, farger, bilder og animasjoner på en effektiv måte, samt utvikle firmamaler for å standardisere og effektivisere presentasjonsarbeidet.
Vi tilbyr kurs om praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse som onlinekurs. Få innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i å nå frem med ditt budskap og samtidig bygge gode relasjoner til andre mennesker.
Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.
Vi tilbyr kurs om salg, markedsføring & kommunikasjon som nettkurs. Lær deg kunsten å lykkes i treningsbransjen med kunnskap og forståelse av markedsføring, salg, kommunikasjon og kundeservice.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som nettbasert undervisning. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Kanskje har du jobbet i organisasjoner der kundens behov har vært i sentrum.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som virtuelt klasserom. Har du erfaring fra salg, markedsføring og kundebehandling? Med et fagbrev i salgsfaget kan du dokumentere denne verdifulle kompetansen, og få et håndfast bevis på det du kan. Teori til fagbrev er første steg på veien.
Vi tilbyr kurs om yrkesrettet salg som virtuelt klasserom. Kurset i salg gir en innføring i emner som er essensielle for alle som jobber med dette. Kurset kan være et godt utgangspunkt dersom du ønsker å jobbe med salg, men mangler praksis eller teoretisk bakgrunn.
KI kommer til å påvirke alle organisasjoner og yrker. Kunnskap om hva KI er, og ikke minst hvordan KI kan brukes er startpunktet for enhver organisasjon. I dette kurset lærer du begge deler - du får en innføring i KI og eksempler på praktisk bruk i hverdagen.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk for bedrifter. Hvordan glede seg til å snakke foran en forsamling? Hvordan bli en trygg og dyktig kommunikator? Det begynner med deg selv. Bli deg selv bevisst. Få personlig erfaring og faglig kunnskap.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert key account manager som onlinekurs. Målet med utdanningen er at studenten etter endt utdanning har tilegnet seg den kunnskapen som kreves for et kvalifisert og selvstendig arbeid innen fagfeltet.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert markedsføringsassistent som onlinekurs. En markedsføringsassistent må være grundig, kreativ og trives med å kommunisere både internt og eksternt.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert salgssjef som onlinekurs. I din rolle som salgssjef handler det om å være en leder som mestrer alle utfordringer og muligheter ved ledelse. I din rolle må du forstå viktigheten av å bygge sterke og bærekraftige relasjoner og tillit til både ansatte og kunder.
Vi tilbyr kurs om ABC i salg for bedrifter. Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger / markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs i be your own business - om gründerskap, pitching og nettverksbygging. Som mangeårig gründer og en av ildsjelene i Gründerarena Jæren, har Synneva stor kunnskap om hva som skal til for å lykkes som gründer.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Evnen til å skape gode løsninger som alle parter er fornøyde med, blir viktigere og viktigere. Daglig møter vi konflikter og situasjoner der partene står langt fra hverandre. Motstridende interesser er til stede i hverdagen vår på mange plan.
Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.
Vi tilbyr kurs i hvordan vinne kampen om oppdragene for bedrifter. Dette er et kompetansegivende kurs om rådgivende salg, salg av løsninger og konkurransetenking. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.
Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.
Vi tilbyr kurs i nettverksbygging og merkevaren «deg» for bedrifter. «Nettverk er alt. Spesielt med min bakgrunn, har jeg all grunn til å si det!»! sa motstandsmannen Gunnar Sønsteby. I hans tilfelle betød nettverk forskjellen på liv og død.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk 1:1 med personlig hjelp til taler, foredrag og presentasjoner for bedrifter. Står du foran en viktig presentasjon, et avgjørende innsalg eller et møte der alt hviler på dine skuldre?
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk - kunsten å formidle for bedrifter. Hva er oppskriften på en god og engasjerende presentasjon? Hvordan gjør du budskapet ditt spisset og relevant? Hvordan får du mottakerne til å huske og lære? Og hvordan takler du nervøsiteten?
Vi tilbyr kurs i retorikk, kunsten å overbevise for bedrifter. Retorikk betyr talekunst: det er læren om veltalenhet eller læren om argumentasjon. Retorikkens essens er å overbevise: Å få motparten til å endre mening ved hjelp av bevis.
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?
Vi tilbyr kurs i storytelling for bedrifter. Siden tidenes morgen har vi skapt felles forståelse og mening gjennom å fortelle historier. Kultur, kunnskap, erfaringer og verdier har gått i arv gjennom historiene våre. Dessverre brukes historiefortelling overraskende lite i dag.
Vi tilbyr kurs i verdibasert salg for bedrifter. Målsettingen for kurset er å gi deltakerne en grunnleggende forståelse for salg som en kommunikasjonsform med formål å gi kunden verdi på egne betingelser.