Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr webinar om ledergruppen - samhandling og utvikling. Kurset gir deg en rekke malverktøy for effektivisering av teamarbeidet, og fokuserer på hvordan en kan bygge gode ledergrupper og hva som er viktig for å få disse til å fungere i henhold til forventningene.
Vi tilbyr kurs om møteledelse, møteteknikk og møtestruktur som webinar. Et spesialkurs for deg som er leder, skal lede andre i møter, i team, i styrerom eller på generalforsamlinger, årsmøter etc.
Vi tilbyr kurs i prosjektledelse. Modulbasert mellomlederutdanning på høyskolenivå, et praktisk rettet kurs. Et tilbud i samarbeid mellom KLM-Lahnstein as og Universitetet i Agder. Mulighet for videreføring til studiepoeng i universitets-/høyskolesystemet.
Her kan du komme å få hjelp til å finne dine mål og nå de. Eller du kan få hjelp til å komme ut av en situasjon eller tankekaos som du ikke har nytte av eller som plager deg. Lever du på tvers av dine kjerneverdier kanskje? Det kan i det lange løp føre til negativt stress, utmattelse og sykdom.
Vi tilbyr nettbasert kurs med sertifisering i Everything DiSC® Workplace. Everything DiSC® er et forskningsbasert og anerkjent refleksjonsverktøy for medarbeider, team og lederutvikling som vil hjelpe deg med å styrke relasjonskompetansen i din organisasjon.
Skal du ansette personer til viktige eller sensitive roller i organisasjonen? Er du redd for ende opp med en insider eller utro tjener? Er du usikker på hvordan du skal vurderer risikoen med en slik ansettelse? Er du usikker ditt handlingsrom juridisk? Da er dette seminaret og digitalkurset for
Vi tilbyr lederkurs som nettbasert studie. Nettkurs eller brevkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC. Målsettingen med kurset er å gi deltakerne en faglig forståelse for ulike utfordringer knyttet til lederverv og ledelse.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert butikksjef som onlinekurs. Butikksjefen har en nøkkelrolle når det gjelder drift, utvikling og sikring av kundeopplevelsen i butikken. Det handler om å navigere på en profesjonell måte mellom lønnsomhet, butikkdrift, ansatte og kunder.