Vi gjør oppmerksom på at kurs i Lederkurs og lederutvikling og Lederstiler og lederroller har egne kategorier.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen for bedrifter. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Lederkurs i medarbeidersamtalen er et dagskurs med en av våre dyktige kursholdere, enten digitalt eller fysisk. Kurset holdes i flere byer og ulike formater. Finn kurset som passer for deg.
Vi tilbyr lederkurs trinn 1 som virtuelt klasserom. Relasjonsledelse er en ledelsesfilosofi som vektlegger betydningen av å bygge opp og opprettholde positive relasjoner mellom ledere og deres team.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs i konflikthåndtering for ledere. Opplever du fastlåste situasjoner og vedvarende gnisninger på arbeidsplassen? Konflikter er en kilde til økt sykefravær, turnover, og produktivitetslekkasjer, som koster norske bedrifter store beløp hvert år.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert butikksjef som onlinekurs. Butikksjefen har en nøkkelrolle når det gjelder drift, utvikling og sikring av kundeopplevelsen i butikken. Det handler om å navigere på en profesjonell måte mellom lønnsomhet, butikkdrift, ansatte og kunder.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert salgssjef som onlinekurs. I din rolle som salgssjef handler det om å være en leder som mestrer alle utfordringer og muligheter ved ledelse. I din rolle må du forstå viktigheten av å bygge sterke og bærekraftige relasjoner og tillit til både ansatte og kunder.
Ønsker du å rekruttere mangfoldige talenter og bygge en inkluderende arbeidsplass? PEACE-metoden hjelper ledere, HR-ansatte og andre interesserte med å forbedre rekrutteringsprosesser gjennom fokus på People, Equity, Alignment, Candidate Experience og Effectiveness.
Vi tilbyr kurset Slik lykkes du som førstegangslede - digitalt selvstudium. Å bli førstegangsleder er et sjokk for mange. Gjennom 9 læringsmoduler (33 videoer) forbereder vi deg på denne rollen, slik at du takler overgangen bedre.
Dette kurset er utviklet for å forbedre din evne til å gi effektive tilbakemeldinger, en nøkkelkompetanse for å fremme vekst og organisasjonens suksess. Deltakerne vil lære strategier for å gi oppbyggelige og konstruktive tilbakemeldinger.
Vi tilbyr kurs i hersketeknikk og ledelse for bedrifter. Bli i stand til å identifisere hersketeknikker når vi blir utsatt for det. Bli bevisst når vi selv benytter denne typen makt. Lære å skille mellom ekte ledelse, autoritet og manipulering.