I kategorien konflikthåndtering finner du kurs og opplæring i hvordan man skal hanskes med konflikter og kommunikasjonsproblemer. Det finnes gjerne mange årsaker til en konflikt. Her vil det finnes kurs i grunnleggende teknikker for å avdekke problemer på et tidlig stadie, og for å håndtere de ulike mennesketyper i vanskelige situasjoner og konflikter. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kommunikasjonskurs.
Studiet er en spesialisering innen coaching og beslutningsprosesser. Hovedfokuset er å motivere og coache på en slik måte at klient opplever det bekvemt og riktig å foreta valg. Det kan være store og små valg, både i privat- og arbeidsliv.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering for bedrifter. Securitas’ konflikthåndteringskurs styrker evnen til å løse konflikter og bidrar til at ansatte i din bedrift bedre ivaretar egen og andres sikkerhet. Opplæring i konflikthåndtering og hvordan man kan bidra til å håndtere krevende situasjoner.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering. Vi er i stadige konflikter, men er det virkeligheten? Jeg har opplevd at store konflikter beror på ulike syn, ulike behov, frykt og ubegrunnede antagelser som skyldes for lite informasjon om de faktiske forholdene.
Vi tilbyr personlig hjelp og veiledning i forhold til temaer relatert til foreldre - barn relasjoner, kommunikasjon og konfliktløsning i forhold til barn og ungdom, utviklings- og reguleringsstøtte, kolikk og gråt hos spedbarn mm.
Vi tilbyr interaktivt kurs om konflikthåndtering. Konflikter tar mye energi og tid, og kan forsure enhver relasjon eller miljø. Bli med på et interaktivt kurs der du får solide praktiske verktøy. Vi diskuterer også case og ulike situasjoner.
Vi tilbyr nettbasert kurs om avgrensning og grensesetting. Evnen til å sette grenser på en positiv måte og foreta nødvendige avgrensninger er en av de viktigste suksessfaktorene for å utøve et godt lederskap. Det er også nødvendig for å overleve og for å få tid til å gjøre de viktige tingene.
Vi tilbyr kurs om konflikter på jobb som nettbasert undervisning. Gjennom dette kurset lærer du å registrere en konflikt før det er for sent, og se hvilket stadium konflikten befinner seg på.
Vi tilbyr nettbasert studie om konflikter på jobben. Konflikter betyr tap av tid, ineffektivitet og ubrukte muligheter. Det er derfor viktig å få snudd samarbeidsproblemer til å bli positive og problemfattige situasjoner - både for deg selv og for bedriften du arbeider i.
Vi tilbyr foredraget Å herske og beherske – om hersketeknikker. Har du opplevd å bli overkjørt eller latterliggjort, blitt kalt «lille venn», eller har viktig informasjon bevisst blitt holdt unna deg? Da har du sannsynligvis blitt utsatt for en hersketeknikk.
Vi tilbyr kurs i hersketeknikker for bedrifter. I dette kurset vil du lære hva som er de vanligste hersketeknikkene, og hvordan du kan avsløre og motstå dem. Du vil også lære mer om kommunikasjon, og om hvordan din væremåte og ditt reaksjonsmønster fremmer eller hemmer god kommunikasjon.
Vi tilbyr kurs i konfliktdempende kommunikasjon for bedrifter. Dette kurset vil gi deg både tankevekkere, økt selvinnsikt og praktiske verktøy til å møte utfordringene som kan oppstå i relasjoner mellom mennesker. Gjør deg klar til å se, unngå og håndtere konflikter.
Vi tilbyr kurs om aggresjonsforebyggende atferd og kommunikasjon. Målsettingen er at aggresjonsforebyggende atferd og kommunikasjon (AFAK), skal gi deltakerne kunnskap om aggresjon og vold. Opplæringen gir en innføring i hvordan aggresjon og vold kan forebygges og håndteres.
Vi tilbyr basiskurs - skole, barnevern, bolig og psykiatri for bedrifter. Basiskurs har som målsetting å gi deltakerne grunnleggende kompetanse og mestring i håndtering av utfordrende atferd.