I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr nettstudiet fagbrev IT-driftsfaget for praksiskandidater. Jobber du med IT-drift men mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra arbeide med IT, kan du ta fagbrev i IT-driftsfaget for praksiskandidater.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.
En reise gjennom historiske og kulturelle eksempler og forskning som forklarer hvordan samfunnet vårt er blitt formet av bløff og selvbedrag, og den stadige kampen for likevel å bygge tillit. Og hva i kan lære av det.
Av og til kan det være lurt å innse at du ikke er ufeilbarlig. Den største personlige lærdommen av å skrive en bok om juks og bedrag, fant Bår Stenvik da han forsto hvor gjennomsyret verden er av selvbedrag.
Oslo Nye Høyskole tilbyr internasjonal politikk som nettstudium. I dette emnet vil du lære om forholdet mellom stater og forholdet mellom stater og internasjonale institusjoner.
Vi tilbyr kurs i strukturert kommunikasjon - webinar. Ønsker du å bli flinkere til å strukturere opp tankene dine før du fyrer løs med budskapet ditt? Bli bevisst enkle teknikker som hjelper deg med å bygge opp en logisk tankerekke og struktur, før presentasjonsform og stil er et spørsmål.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?
Vi tilbyr nettkurs om sosial manipulering i digital kommunikasjon. I en verden stadig mer drevet av digital kommunikasjon, er vi alle potensielle mål for påvirkere som ønsker å manipulere oss for å få tilgang til våre data eller påvirke våre handlinger.
Vi tilbyr kurs om tegn til tale som virtuell undervisning. For mennesker som har språk eller kommunikasjonsvansker, enten de er barn, unge eller voksne er det avgjørende å legge til rette for et godt språkmiljø.
Vi tilbyr webinaret i personlig effektivitet. Lær deg å styre arbeidet og få bedre kontroll. Hvordan få utrettet mer, bli mer effektiv og ikke utsette ting. Er innboksen overfylt og hodet opptatt med oppgaver du ikke må glemme?
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet som webinar! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Vi tilbyr kurs om ABC i kommunikasjon for bedrifter. Etter kurset har deltakerne fått en forståelse for kommunikasjon som er verktøy for egen utvikling. De vil sitte igjen med enkle verktøy for å tilpasse kommunikasjonen til situasjonen og hvem de snakker til.
Vi tilbyr kurs på Zoom eller Teams i digital formidling som funker for bedrifter. Å bli en god formidler handler om å ta bevisste og gjennomtenkte valg når du kommuniserer. Det er noe som alltid funker. Og noe som aldri funker.
Vi tilbyr kurset "Fuel the world" i kommunikasjon og ledelse i et helhetlig perspektiv for bedrifter. Dette er et kurs med utgangspunkt i kommunikasjonsverktøyet FuelBox.
Vi tilbyr kurs i hersketeknikker for bedrifter. I dette kurset vil du lære hva som er de vanligste hersketeknikkene, og hvordan du kan avsløre og motstå dem. Du vil også lære mer om kommunikasjon, og om hvordan din væremåte og ditt reaksjonsmønster fremmer eller hemmer god kommunikasjon.
Vi tilbyr kurs i kunsten å samarbeide for bedrifter. Målet for kurset er å lære å kommunisere tydeligere og mer bevisst, for å kunne arbeide bedre med andre, og bli bedre rustet til å møte utfordringene som kan oppstå i relasjonen mellom mennesker.