Vi tilbyr kurs i bestillerkompetanse: Hvordan bli en bedre kunde. Bestillerkompetanse handler om kvalitet og kjennskap til markedet. Det er viktig å vite hvordan å være en god kunde – eller leverandør. Slik kan du vokste din bedrift og lykkes på nye arenaer.
Vi tilbyr kurs med opplæring i offentlige anskaffelser som digital undervisning. Rollen som offentlig innkjøper stiller krav til en rekke ulike kompetanser og ferdigheter. En god innkjøper blir man kun ved å gjennomføre anskaffelser.
Vi tilbyr innkjøpsledelse som nettstudie. Innkjøpsledelse er en innføring i hvordan anskaffelser kan ledes og utvikles til å gi mer innovative og bærekraftige løsninger for offentlig sektor.
Vi tilbyr nettbasert kurs i strategisk verdikjedeledelse 1. Strategisk verdikjedeledelse 1 skal gi innsikt i hvilke aktiviteter som genererer kostnader, påvirker resultatet og skaper verdi, samt hvordan disse henger sammen, organiseres og skaper konkurransefortrinn.
Strategisk verdikjedeledelse 2 skal gi kunnskap om hvordan innkjøpsstrategier er nært knyttet til å utvikle verdier for virksomheten. Emnet skal også gi forståelse for kilder til innkjøpsbehov, og hvordan ressursstrategier identifiserer leverandørgrupper og markeder av betydning.
Vi tilbyr årsstudium i bærekraftige innkjøp som nettstudie. Vil du være en pådriver i det grønne skiftet? Med dette årsstudiet kan du hjelpe bedrifter, organisasjoner og det offentlige til å handle bærekraftig.
Vi tilbyr kurs i ISO 9001:2015 Kvalitetssystemer - Kvalifisering og oppfølging av leverandører. Kurset skal gi deltakerne innføring i krav og prinsipper knyttet til ISO 9001:2015, og vektlegger tolkning og praktisk implementering av kravene. Kurset blir avholdt på Teams eller Zoom.
Vi tilbyr kurs om offentlige anskaffelser - regelverk og problemstillinger for bedrifter. Regelverket om offentlige anskaffelser er viktig for alle virksomheter som er leverandør til offentlige etater eller leverandør.
Vi tilbyr nettkurs om kjøpsretten - en innføring. I dette kurset omhandler vi reglene for kjøp. Vi ser at det fins flere ulike lover på kjøpsområdet. Vi går gjennom betydningen av levering og risikoovergang, og hva som skjer når en vare blir levert for sent eller med mangel.
Kunnskap om behovsanalyse, kravstilling, konkurransegjennomføring og kontraktsoppfølging. Ferdigheter i å sikre effektive leveranser, redusere risiko og utøve strategisk bestillerkompetanse som styrker kvalitet og verdiskaping.