Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr foredrag om salg. Hvordan skape flest ja-dager i salget - Hvordan få de gode resultatene - Si det så det selger - Når det er viktig for deg å få dine kollegaer / ansatte med på en idé, en tanke eller en visjon - Tenker du på at du er en selger.
Vi tilbyr foredrag om service. Kunsten å møte kunden - Hvordan mestre å møte kunden - Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden - Hvordan skape god kundetilfredshet.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Undervisningen er hele tiden aktiv og engasjerende. Det arbeides med ulike praktiske case og øvelser. Teori bakes inn som en del av veiledning og tilbakemelding.
Vi tilbyr formidlingscoaching for bedrifter. Presentasjons- og formidlingsteknikk - personlig veiledning. Hvor dyktig ønsker du å bli til å formidle? Det er ingen kunst å være middelmådig.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev salgsmedarbeider som nettstudie. Salgsmedarbeiderkurset er for deg som jobber med salg, service og kundebehandling. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven. Du lærer om kundebehandling, salg og markedsføring av produkter og tjenester.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider som nettstudie. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.
Vi tilbyr kurs i formidlingsmetodikk for bedrifter. Målsettingen med kurset er å utvikle egne ferdigheter i presentasjon og veiledning ved gjennomføring av vergetrening på egen arbeidsplass.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk i praksis som webinar. Formålet med kurset er at deltakerne gjennom strategisk tilnærming og øving, helt uavhengig av personlige egenskaper og bakgrunn, skal bli vesentlig bedre rustet til å få gode resultater i forbindelse med alle typer forhandlinger.
Vi tilbyr webinar om fremtidens B2B-salg - er selskapet forberedt. Formålet med dette kurset er å gi inspirasjon og ideer til det nødvendige strategiske arbeidet med å etablere, utvikle og følge opp en moderne salgsorganisasjon gjennom verdibasert salgsledelse.
På dette kurset lærer du hvordan du kan fremme bedriftens identitet gjennom bevisste og strategiske valg av farger, materialer, møbler og innredning.
Vi åpner opp for påmelding i vårt system i (Award Force) 16. desember. Endelig frist for innlevering er søndag 19. januar kl. 23:59.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. Målsettingen er at man skal bli bedre i å forberede og gjennomføre undervisning med vekt på pedagogiske prinsipper, samt erfare dette i praksis gjennom å gjennomføre en presentasjon med evaluering i etterkant av erfarne instruktører.