I kategorien ledelse og strategi finner du alle typer lederkurs innen lederutviklingskurs, endringsledelse, prosjektledelse, etikk og bedriftskultur med mer. Du finner også kurs for kvalitetssikring, selskapsrett og styrearbeid. Dersom du ønsker å starte din egen bedrift vil det være lurt å ta et gründer og etableringskurs. Finner du ikke kurset du leter etter her, finner du det kanskje i kategorien HR og personal eller Markedsføring og salg. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker at vi skal finne et kurs for deg.
Vi tilbyr kurs om kunsten å ta feil for bedrifter. Frykten for å gjøre feil herjer norsk arbeidsliv. Det brukes mer tid på å rapportere og å unngå kritikk enn på å produsere.
Vi tilbyr kurs om når alt flyter for bedrifter. Endring er det normale det visste allerede de gamle grekerne. De sa «Panta Rei» alt flyter. Du stiger aldri ned i den samme elva, fordi vannet har beveget seg. Det er verre med oss, som ikke alltid ser nytten eller gleden i endringsprosesser.
Vi tilbyr kurs om oppspark til avspark - skråblikk på konferansen for bedrifter. En konferanse eller et møte trenger en god start! Arild Hoksnes er ekspert på å se skrått på de fleste temaer, og et slikt skråblikk kan være nettopp det som setter forsamlingen i godt modus.
Vi tilbyr kurs om å ta tida tilbake: fokusert tidsbruk for bedrifter. Du lever på en misforståelse dersom du tror at du har for lite tid. Du har like mange timer i døgnet som alle andre. Da gjenstår bare ett problem: Å disponere tiden riktig. Vi går fort til kjernen av time management, tidsstyring.
Vi tilbyr nettstudiet fagbrev IT-driftsfaget for praksiskandidater. Jobber du med IT-drift men mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra arbeide med IT, kan du ta fagbrev i IT-driftsfaget for praksiskandidater.
Jobber du med administrativt arbeid, kundeservice eller med regnskap og mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra relevant arbeid kan du ta fagbrev service- og administrasjonsfaget for praksiskandidater.
Vi tilbyr kurs i Personlig effektivitet. På dette kurset lærer du å ta kontroll på digital hverdag og få ting gjort effektivt. Få kontroll på innboks og organiser epost og gjøremål slik at du få en effektiv og stressfri hverdag. Spar 30 min. hver dag. Praktisk kurs – Nyttige tips – Konkrete verktøy
Vi tilbyr en-til-en rådgivning i butikk for bedrifter. Jeg besøker deg i butikken din og vi går sammen gjennom den for å finne forbedringspotensiale og muligheter. I etterkant av besøket oppsummerer jeg funnene i en kort skriftlig rapport.
Vi tilbyr rådgivning for butikker på nett. Jeg rådgir butikkdrivere også i mitt online møterom, via skype, facetime eller telefon.
Vi tilbyr kurset Slik lykkes du som førstegangslede - digitalt selvstudium. Å bli førstegangsleder er et sjokk for mange. Gjennom 9 læringsmoduler (33 videoer) forbereder vi deg på denne rollen, slik at du takler overgangen bedre.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen for bedrifter. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen som webinar. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Privatundervisning innen eiendomsinvestering. Fysisk eller på Teams. Her tar du opp det som er viktig for deg, enten du trenger kunnskap eller praktisk hjelp. Vi møtes gjerne med jevne intervaller hvor du får oppgaver mellom hver samtale. 2.500 per time.
Asana er et skybasert prosjektplanleggingsverktøy rettet mot bedrifter. Asana ble opprettet i 2008 av Facebooks medgrunnlegger Dustin Moskovits og programvareingeniør Justin Rosenstein. Formålet, å effektivisere kommunikasjonen mellom ansatte i store og små bedrifter. Dette skulle de oppnå ved å gi
Vil du lære å utnytte mer av Microsoft Teams? Da anbefaler vi vårt nye nettkurs med videoundervisning, utviklet av ekspertinstruktør Espen Faugstad. Kurset er skreddersydd for å hjelpe deg å utvikle nye ferdigheter, utfordre deg til å jobbe på nye måter og minne deg om funksjoner du kanskje har glem
Møteledelse handler om å lede møter på en god måte, slik at alle føler seg hørt, inkludert og involvert. Det handler om å formidle hva møtet dreier seg om, hva man skal skape og hva man skal oppnå. Det handler om å engasjere, bygge tillit, styre diskusjoner, skape fremdrift og ta beslutninger.