I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
TISIP har lang erfaring fra praktisk, teoretisk og anvendt e-læring. Kursholder Svend Andreas Horgen er kjent over hele landet som en dyktig kursholder. Horgen har gjennom en årrekke holdt en rekke kurs, seminarer, foredrag og er også faglærer i to fag om IKT i undervisning ved Høgskolen i Trøndelag
Vi tilbyr kurs TMV®, Terapeutisk Mestring av Vold. Løvstadskolen, Nasjonalt kompetansesenter for voldsforebygging siden 1976, tilbyr et unikt opplæringsprogram i voldsforebyggende kommunikasjon, rettssikkerhet og sikkerhet.
Vi tilbyr voldsforebyggende kurs i eldreomsorg for bedrifter. Kurset har fokus på rettsikkerhet og sikkerhet for både personale og tjenestemottakere. Løvstadskolen ble grunnlagt i 1976 og har landets fremste ekspertise innen voldsforebyggende kommunikasjon og kroppshåndteringsmetodikk.
Vi tilbyr kurs/foredrag i presentasjonsteknikk. Budskapet skal ikke bare ut, det skal også inn. I dette kurset jobber du med hvordan du formidler budskapet. Du får et verktøy for å trene på din egen presentasjon og til å analysere andres.
Vi tilbyr nettkurs i VEKS-fag. Bli en mer bevisst fagutøver. VEKS-fag er ikke knyttet direkte opp mot noen bestemt terapeututdanning, men passer for studenter fra alle retninger. VEKS-fag består av de 4 temaene: Vitenskapslære, Etikk, Kommunikasjon og Samfunnslære.
Medarbeidersamtaler som lederverktøy! Mange ledere opplever medarbeidersamtaler som et pliktløp, som de må gjennomføre fordi det er en del av lederjobben. Mange utsetter samtalene i det lengste, fordi de har annet å gjøre.
Dette kurset er utviklet for å forbedre din evne til å gi effektive tilbakemeldinger, en nøkkelkompetanse for å fremme vekst og organisasjonens suksess. Deltakerne vil lære strategier for å gi oppbyggelige og konstruktive tilbakemeldinger.
Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev som webinar. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.
Vi tilbyr interaktivt kurs om konflikthåndtering. Konflikter tar mye energi og tid, og kan forsure enhver relasjon eller miljø. Bli med på et interaktivt kurs der du får solide praktiske verktøy. Vi diskuterer også case og ulike situasjoner.