Klar og tydelig kommunikasjon er viktig enten man skriver for print eller web. Selv om mange av de samme reglene gjelder for begge utrykksformer finnes det også egne teknikker og derfor også kurs innenfor de mange forskjellige stilartene. Her finner du kurs i alle former for journalistikk eller kommunikasjon på web.
Vi tilbyr filmnettkurs: Lag ditt eget nettkurs. Dette er et gratiskurs for deg som vil lage ditt eget nettkurs. Fotograf og filmskaper Espen Tønnesen veileder deg gjennom det hele. Han går gjennom forberedelser opptak og etterarbeid.
Vi tilbyr nettkurs om bokføring - netthandel. Netthandelen har vokst jevnt og trutt over mange år, og mange foretak har kastet seg på netthandelsbølgen. I dette kurset ser vi nærmere på bokføringsmessige problemstillinger knyttet til ulike former for netthandel.
Vi tilbyr digitalt skrivekurs om boka om ditt liv - en unik skriveopplevelse. Alle kan skrive sin egen livshistorie! Det er krever en del arbeid, utholdenhet, struktur og egendisiplin. Hjelp til et godt språk og kunnskap om det tekniske kan du lære!
Vi tilbyr FDV-kongressen som webinar. På kongressen får du innblikk i den nyeste teknologien, de beste praktiske løsningene, samt treffe andre som har løsninger på de utfordringene du møter i hverdagen. Vi er stolt leverandør av den digitale konferansen på vegne av FDV-huset.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert journalist som onlinekurs. Målet med utdanningen er at studenten etter endt utdanning har tilegnet seg den kunnskapen som kreves for et kvalifisert og selvstendig arbeid innen fagfeltet.
Vi tilbyr nettkurs om hvordan du lykkes med butikken på instagram. Bruker du sosiale medier riktig kan du tiltrekke deg flere kunder og øke omsetningen. Du lærer deg hva som skal til for å skape engasjement og hva som skal til for å selge mer ved hjelp av instagram.
Vi tilbyr kurset LinkedIn på 1-2-3. I dette kurset lærer du alt det grunnleggende du trenger for å komme i gang med LinkedIn. Det er et praktisk kurs hvor alt annet fjas er skrelt bort.
Jobber du med tekster til sosiale medier, e-post og nettsider? Da vet du sikkert at teksten har en viktig jobb å gjøre: Den skal treffe, engasjere og overbevise målgruppa di – og få dem til å handle. Og gjør den ikke jobben sin, går du glipp av klikk, trafikk, salg, kunder og konverteringer.