For å oppnå store positive forandringer trenger du 4 grunnleggende elementer som tar 5 minutter å lære, men en livstid å mestre. Vi viser deg hvordan du kan gjøre dette enkelt og forståelig i Sjølutvikling for nybegynnere
På dette kurset går man inn i prosesser som kan totalt forandre livet, og de mønstre man går i. For mange er dette en helomvending i livet. Kommentaren er ofte "livet før og etter kurset".
Føler du i ditt hjerte for å bidra til at mennesker finner fred i seg selv? At vi blir fri våre illusjoner, mønstre og begrensninger? At vi sammen kan skape en bedre verden? Kanskje dette kurset da er noe for deg?
Hvordan få fram Mesteren i deg? Du er fullkommen, men du ser det ikke.
Vi tilbyr kurs Selvledelse. Bedre selvledelse gir mulighet til bedre prestasjon og mestring. Økt selvledelse gir mulighet til prestasjon og mestring.
Alle kan lære å bruke intuisjonen sin i helt konkrete sammenhenger. Lær å ta inn intuisjon, tolke og forstå den og ikke minst bruke den. Dette er et solid kurs basert på erfaring og god dokumentasjon. Intuisjonsskolen har over 15 års erfaring i å undervise, lære og coache mennesker om intuisjon.
Lær å tolke drømmene dine og forstå hva det underbevisste forsøker å fortelle deg. Du lærer å huske drømmene dine, tolke de gjennom metaforer og symbolikk og ikke minst få kontakt med underbevisstheten din.
Bli i stand til å identifisere og håndtere triggerne dine. Gode verktøy og solide teknikker.
Vi har programmer på 3,6 og 12 måneder hvor hensikten ganske enkelt er å oppleve din sanne natur og en non-dual verden. Du vil ha tilgang med mentor på daglig basis via messenger/epost samt via faste Skype eller Zoom møter ca hver 10.dag.
Vi tilbyr sinnemestringskurs. Den viktigste målsettingen i vårt tilbud er at den enkelte skal mestre sitt eget sinne på en god og konstruktiv måte gjennom å erstatte usunn atferd med sunn. Med usunn atferd menes former for utagering, aggresjon og/eller vold som følge av sinne.
Har du en visjon om å bli en personlig trener, men føler deg litt usikker på hvordan du skal komme i gang?
Om man opplever noe eller mye av dette så vil det som regel være slitsomt, krevende og frustrerende for barnet selv, for ansatte og andre barn i barnehage og skole. Og for mange voksne vil det bidra til usikkerhet i forhold til hva de skal gjøre i situasjonene, og i relasjonen med barnet.