I denne kategorien finner du kurs og opplæring innen denne ?livsviktige? kunsten salg. Mange virksomheter regner alle sine ansatte som selgere, enten de er selgere av et konkret produkt eller de rett og slett bare er med på å ?selge? eller lage god stemning rundt, i, eller om bedriften. Det er mange måter å lære seg salg på, som for eksempel ved å pugge salgsteknikker og formularer eller ved å tilnærme seg en mer praktisk eller abstrakt tilnærming med motivasjonskurs eller selvprogrammeringskurs. Det finnes like mange forskjellige salgsteknikker som det finnes selgere. Men et kurs kan hjelpe med å få ut det beste ut av hver enkelt. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kurs i forhandlingsteknikk. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner et salgskurs som passer deg.
Vi tilbyr kurs om adferdsbasert salg for bedrifter. Dette er et salgskurs hvor fokuset er å tilpasse vår kommunikasjon og adferd slik at vi er i stand til å selge til alle typer kunder, ikke bare de som vi naturlig kobler med.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.
Vi tilbyr nettkurs til fagbrev i salgsfaget. Har du erfaring fra salg og ønsker å formalisere kompetansen din? Da kan fagbrev som voksen være løsningen for deg! Det er aldri for sent å sikre fagbrev på det du kan - Norsk Fagutdanning er her for å hjelpe deg hele veien!
Vi tilbyr nettkurs om hvordan du lykkes med vindusutstillinger. I dette nyttige kurset lærer du deg hvordan lage vindusutstillinger som øker salget! Du lærer om komposisjon, fargevalg, belysning og mye annet som kan være lurt å tenke på for å skape salgsutløsende vindusutstillinger.
Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder? Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
Du ønsker å satse på en karriere innen motebransjen eller varehandel, men du får ikke jobb? Kanskje du heller ikke kommer på intervju fordi du mangler erfaring og kompetanse? Da har vi veldig gode nyheter til deg! Vi skal lære deg alt du trenger av kompetanse, for å kunne jobbe som motekonsulent.
Vi tilbyr kurs om ABC i salg for bedrifter. Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger / markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.
Vi tilbyr kurs i hvordan vinne kampen om oppdragene for bedrifter. Dette er et kompetansegivende kurs om rådgivende salg, salg av løsninger og konkurransetenking. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.
Vi tilbyr kurs i verdibasert salg for bedrifter. Målsettingen for kurset er å gi deltakerne en grunnleggende forståelse for salg som en kommunikasjonsform med formål å gi kunden verdi på egne betingelser.