Her finner du kurs for lager og logistikk. Du finner kurs for kommunikasjonssystemer, lagerstyring og annet. Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurset du leter etter, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr utdanning som innkjøpsassistent - onlinekurs. Å jobbe som innkjøpsassistent betyr ofte at du har mange baller i lufta samtidig og kan være en del av flere av bedriftens forretningsområder. Det er ofte like viktig å kunne ta raske beslutninger som det er å følge bedriftens innkjøpsstrategi.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert i offentlig anskaffelser som onlinekurs. Som offentlig anskaffer har du en veldig viktig rolle. Du vil jobbe med strategiske innkjøp, sørge for at lover og regler overholdes og forhandle pris og leverandørvilkår.
Teorikursets primære hensikt er å gi deltakerne en moderne og relevant opplæring i logistikkfaget. Kurset kan være et skritt på veien til å oppnå fagbrev i logistikkfaget (§ 3.5). Yrkestittelen er logistikkoperatør.
Vi tilbyr grunnkurs i anskaffelsesregelverket - offentlige anskaffelser som nettundervisning. Hensikten med kurset er å gi basis opplæring og grunnleggende forståelse av Anskaffelsesregelverket og når dette kommer til anvendelse.
Vi tilbyr digitalt kurs i sertifisering for offentlige anskaffelser. For å forenkle offentlige anbudsprosesser trådte det ny anskaffelseslov og tre nye forskrifter i kraft 01.01.2017. Dette er derfor et kurs som sikrer deg nødvendig og oppdatert kunnskap.
Vi tilbyr nettkurs i avansert praktisk prosessregulering del 1.Ved endring av prosessens driftstilstand erfarer mange at reguleringssystemet fungerer lite tilfredsstillende. Systemet må ofte retunes og i noen tilfeller restruktureres.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.