I kategorien konflikthåndtering finner du kurs og opplæring i hvordan man skal hanskes med konflikter og kommunikasjonsproblemer. Det finnes gjerne mange årsaker til en konflikt. Her vil det finnes kurs i grunnleggende teknikker for å avdekke problemer på et tidlig stadie, og for å håndtere de ulike mennesketyper i vanskelige situasjoner og konflikter. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kommunikasjonskurs.
Vi tilbyr kurs i debrief - en nødvendighet ved kritiske hendelser. Kurset skal bevisstgjøre deltakeren på hvordan man forebygger og håndterer etterreaksjoner etter kriser eller konfliktfylte og truende situasjoner.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering, vold og trusler. Bevisstgjøring rundt konflikthåndtering er nødvendig for å minimere risikoen for at vanskelige situasjoner ender opp med utøvelse av vold..
RESIMA - ressurser i møte med aggresjon er holdninger, forståelse, kunnskap, ferdigheter og handlingskompetanse som vil være til nytte i møte med personer som er aggressive. Refleksjon er en sentral del av metodikken i RESIMA og opplæringen utfordrer til refleksjon både på kurs og i tiden etter.
Vi tilbyr kurs i vanskelige personalsaker - juss og krav til saksbehandlingen. Deltakeren skal bli tryggere på de juridiske spørsmålene som oppstår når man skal håndtere en vanskelig personalsak. Kurset har et løsningsorientert fokus.
Vi tilbyr 2 dagers kurs i oppdatering for ressurspersoner. Kurset har som målsetting å gi deltakerne en generell oppdatering på basisferdigheter, men tilpasses deltakernes behov.
Vi tilbyr konflikthåndteringskurs. Kurset bedrer evnen til å løse konflikter. Dette bidrar til at ansatte i din bedrift bedre kan ivareta egen og andres sikkerhet. Våre kurs skreddersys virksomhetens behov og kursdeltakernes erfaringsnivå.
Vi tilbyr kurs om herske- og argumentasjonsteknikker som onlinekurs. Lær deg å identifisere og håndtere hersketeknikker når de oppstår, og kanskje bli oppmerksom på om du ubevisst benytter noen av teknikkene selv.
Vi tilbyr onlinekurs om konflikter og vanskelige personalsaker. Få verktøyene du trenger for å løse konflikter på arbeidsplassen. Du får også kunnskap om lovverket som gjør deg i stand til å ta riktige beslutninger.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering - oppdatert og spennende program! Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten!
Vi tilbyr kurs i konflikt og konflikthåndtering for bedrifter. Konflikter er ikke bare positivt for aktørene, men ofte er det nødvendig med konflikter for at en gruppe skal fungere godt.
Våre utfordringer i arbeidslivet blir stadig mer komplekse. Vi leser stadig om aggressive personer i skole- og helsesektoren, transportnæringen, på offentlige kontorer, og arbeidslivet generelt.
Dette endags seminaret er laget for å forklare de sentrale emnene knyttet til suksessfull konfliktløsning. Deltakerne vil utforske de holdninger som er nødvendig for å balansere spenningsforholdet mellom relasjoner og konflikter.
Er dine ansatte ofte i situasjoner hvor det må sette grenser for mennesker de er i kontakt med på jobb?