I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr gratis telefonmøte og studieveiledning om NLP- og coachutdanning ved NOCNA. Er du nysgjerrig på NLP- og coachutdanning? Vi hjelper deg gjerne med spørsmål og svar og studieveiledning. Det er helt gratis. Book et møte med oss.
NOCNA tilbyr nettkurs juss for coacher og terapeuter. Vet du hvilke lover og regler som gjelder for deg som jobber som coach og/eller terapeut? Og om du kjenner til dem - vet du hva som kreves av deg i praksis? Innfri krav til juss og etikk for coacher i henhold til Norsk Standard NS: 11251.
Ta første steg inn i NLP-verdenen! Dette innføringskurs gir deg en enkel og praktisk innføring i NLP, grunnprinsipper og filosofi. Du kan bygge på den videre til NLP Practitioner ved NOCNA og bli sertifisert innen NLP.
Bli en innflytelsesrik leder med NLP Leadership Practitioner. Få internasjonal sertifisering innen NLP og ledelse online.
Fra stress til indre ro – med selvhypnose får du et verktøy som gir balanse når du trenger det mest. Du har nøkkelen til endring i deg selv – selvhypnose viser deg hvordan du kan bruke den.
VEKS-kurset (vitenskapslære, etikk, kommunikasjon og samfunnslære) ved NOCNA – perfekt for både terapeuter og fagpersoner som ønsker å heve sin profesjonelle standard og trenger det for medlemskap i fagorganisasjon.
Vi tilbyr webinaret i personlig effektivitet. Lær deg å styre arbeidet og få bedre kontroll. Hvordan få utrettet mer, bli mer effektiv og ikke utsette ting. Er innboksen overfylt og hodet opptatt med oppgaver du ikke må glemme?
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet som webinar! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Vi tilbyr kurs med introduksjon til dialogmodellen for barnehager. Dialogmodellen er en forsknings- og erfaringsbasert modell som ble utviklet gjennom forskningsprosjektet “Hele barnet, hele løpet - mobbing i barnehagen”.
Vi tilbyr nettbasert kurs om Karlstadmodellen: performativ kommunikasjon. Ønsker du å lære mer om performativ kommunikasjon i Karlstadmodellen? Da er dette kurset perfekt for deg. Kurset bygger videre på introduksjon til Karlstadmodellen og går i dybden på bok nummer 1, performativ kommunikasjon.
Vi tilbyr nettkurs i VEKS-fag. Bli en mer bevisst fagutøver. VEKS-fag er ikke knyttet direkte opp mot noen bestemt terapeututdanning, men passer for studenter fra alle retninger. VEKS-fag består av de 4 temaene: Vitenskapslære, Etikk, Kommunikasjon og Samfunnslære.
I dette e-læringskurset ser vi på prosjekter fra et lederperspektiv og hjelper deg å identifisere og håndtere de aktivitetene som effektivt fremmer prosjektets måloppnåelse. Tips: Dette kurset inngår i pakken – Grunnleggende prosjektledelse – med 3 kurs (spar enda mer!)
Vi tilbyr kurs i OKR – Limet mellom strategi, behov og mål. Dette kurset viser deg veien til raskere realisering av kundebehov med OKR som metode! Heldagskurs med Jon Urdal, Certified Training Partner hos Sense & Respond Learning, i samarbeid med Holte Academy.
RetoRingdal holder foredrag om retorikk, kommunikasjon og formidling for selskaper og organisasjoner. Foredragene passer for både privat og offentlig sektor. Trenger du faglig påfyll til seminaret eller fagsamlingen, tilbyr vi spesialsydde foredrag om retorikk og overbevisningens kunst.
Vi tilbyr, på din arbeidsplass, kurs for bedrifter som ønsker en/to dagers inspirerende opplæring med fokus på å presentere effektivt. Tilpasset alle nivåer, nyttig for hele bedriften fra sentralbord og innover og oppover. Gi dine ansatte læring og en opplevelse for livet.
Vil du bli en bedre kommunikatør? RetoRingdal holder kurs for næringsliv og offentlig sektor som gjør deltakere trygge foran et publikum og lærer kunsten å overbevise. RetoRingdal gjennomfører kurs både i Norge og i utlandet. Vi gjennomfører alene og vi gjennomfører sammen med andre.
Vi tilbyr nettbasert kurs om internkommunikasjon, kultur og tillit. Dette emnet gir deg en praktisk og teoretisk innføring i internkommunikasjon, hvor vi legger spesiell vekt på organisasjonskultur og tillit. Emnet vil sette deg i stand til å utvikle en plan for kommunikasjon innad i en organisasjon
Vi tilbyr nettbasert kurs i kommunikasjon og gruppeprosesser. Dette kurset gir deg kunnskap om kommunikasjon og gruppeprosesser som kan anvendes for å løse praktiske og teoretiske pedagogiske problemstillinger.
Vi tilbyr nettbasert kurs i kommunikasjon og gruppeprosesser. I dette emnet vil du lære hvordan du kan bli god til å kommunisere med og veilede individer og grupper i deres lærings-, endrings- og utviklingsprosesser.
Vi tilbyr nettbasert kurs om PR i praksis. I dette emnet får studentene grunnleggende praktisk innføring i PR, slik at de kan lage en enkel kommunikasjonsplan. I emnet blir det drøftet hva PR er og det teoretiske fundamentet for faget.
Vi tilbyr årsenhet i PR og kommunikasjon som nettstudie. PR- og kommunikasjonsrådgivere jobber med å gi strategiske råd i kommunikasjonsspørsmål til ledere i næringslivet, det offentlige, frivillige organisasjoner og i politikk.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsteknikk og salgspsykologi. Salgskompetanse er etterspurt på tvers av bransjer, og dette emnet gir deg analytiske forståelsesrammer og konkrete verktøy for verdibasert salg og utvikling av langsiktige kunderelasjoner.
Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev som webinar. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.