Klar og tydelig kommunikasjon er viktig enten man skriver for print eller web. Selv om mange av de samme reglene gjelder for begge utrykksformer finnes det også egne teknikker og derfor også kurs innenfor de mange forskjellige stilartene. Her finner du kurs i alle former for journalistikk eller kommunikasjon på web.
Vi tilbyr kurs i digital workshopledelse - webinar. Ønsker du å skape engasjerende og effektive digitale workshops? I dette kurset gir vi deg et innblikk i hvordan du leder og gjennomfører din digitale workshop på en motiverende og inspirerende måte, og styrer mot å oppnå hensikten med møtet.
Vi tilbyr kurs i lede virtuelt - virtuelt klasserom med instruktør. 3 samlinger på 2 timer virtuelt, instruktørledet kurs som lærer ledere hvordan man skal lede virtuelt med temaer som oppmerksomhet og tilstedeværelse, distanseledelse, teknologi, struktur, oppfølging og målsetting.
Vi tilbyr nettbasert skrivekurs for deg som er opptatt av klart språk. Det handler om å være sikker på at mottakeren leser og forstår hva du vil si. På kurset lærer du teknikker for hvordan du får fram budskapet ditt. Et enklere og bedre offentlig språk betyr mer effektiv saksbehandling.
Vi tilbyr FDV-kongressen som webinar. På kongressen får du innblikk i den nyeste teknologien, de beste praktiske løsningene, samt treffe andre som har løsninger på de utfordringene du møter i hverdagen. Vi er stolt leverandør av den digitale konferansen på vegne av FDV-huset.
Vi tilbyr skrivekurs i kreativ skriving for grupper og arbeidsplasser i hele landet. På kurset får du oppgaver som du skal besvare i løpet av kort tid. Når vi jobber raskt, blir vår indre kritiker satt ut av spill. Det viser seg at vi blir ekstra kreative da.
En guide til kjappe resultater
Få kurs og veiledning i å skrive webinnhold samt 4 betalte oppdrag når du er ferdig. Passer også godt for dem som vil publisere eget innhold på nettsider og nettbutikker.
Jobber du med tekster til sosiale medier, e-post og nettsider? Da vet du sikkert at teksten har en viktig jobb å gjøre: Den skal treffe, engasjere og overbevise målgruppa di – og få dem til å handle. Og gjør den ikke jobben sin, går du glipp av klikk, trafikk, salg, kunder og konverteringer.