I kategorien markedsføring finner du kurs og opplæring i hvordan en virksomhet best mulig skal bli i stand til å selge sine produkter og tjenester i sitt definerte marked. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egne kategorier for kurs i Internettmarkedsføring, Søkemotoroptimalisering og Webkommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Velkommen til markedsføringskurs med Anne Gaathaug! Anne Gaathaug har bred erfaring fra forlagsbransjen hvor hun har hatt sentrale jobber både på salg– og markedssiden og som forlegger.
KI kommer til å påvirke alle organisasjoner og yrker. Kunnskap om hva KI er, og ikke minst hvordan KI kan brukes er startpunktet for enhver organisasjon. I dette kurset lærer du begge deler - du får en innføring i KI og eksempler på praktisk bruk i hverdagen.
Lær gratis digital markedsføring med Google Analytics 4, Google Ads og Facebook-annonsering. Praktisk, trinnvis veiledning fra Espen Faugstad gir deg verktøyene til å skape vekst og resultater på nett.
Lær å lage effektive Facebook- og Instagram-annonser med Espen Faugstad. Fra målgruppevalg til analyse – få verktøyene du trenger for å øke synlighet og salg med smarte kampanjer.
Mestre innholdsmarkedsføring! Lær å engasjere kunder med verdifullt digitalt innhold og bygge sterke relasjoner – fra idé til ferdig strategi.
Vi tilbyr online undervisning i matematikk, naturfag, fysikk, kjemi, mikroøkonomi, statistikk, mekanikk, fasthetslære, kalkulus 1 og 2, hydromekanikk, biomekanikk, termodynamikk og medikamentregning på alle nivåer. Undervisningen er direkte online / støtte streamer og gjort tilgengelig på internett.
Lær å lage produkter og tjenester som kunder vil kjøpe! Lær brukerstyrt innovasjon med dette nettkurset om Design Thinking. Du blir ledet gjennom hele prosessen og lærer om viktige prinsipper som gjør at du forstår behovene til kundene dine bedre, sånn at du sparer tid og penger på utviklingen!
Bedrifts interne kurs
Vi åpner opp for påmelding i vårt system i (Award Force) 16. desember. Endelig frist for innlevering er søndag 19. januar kl. 23:59.
Du skal ikke bli akterutseilt, men lære suksessmodeller fra de beste markedsførerne i verden - Testet ut i det norske markedet.